Volledige versie bekijken : windows7



wimeken
9 May 2009, 12:58
Beste vrienden,
heb w7 geinstalleerd en werk prima, enkel mijn internet neemt hij niet, W7 staat op mijn harde schijf op een aparte partitie, en op de andere part staat Windows XP en daar heb ik wel normaal internet.
Nog een vraagje, als mijn pc wordt opgestart wordt W7 als eerste gestart, wil ik XP draaien moet ik dat aanklikken, is er soms een mogelijkheid om XP automatisch als eerste te laten starten, en W7 als ik er zelf voor kies. Ik dacht dat je de opstartvolgorde kon kiezen bij het installeren van W7 maar ben deze optie nergens tegengekomen tijdens het installeren.
mvg wimeken

minoe
9 May 2009, 13:32
Rechts klikken op 'deze computer'-eigenschappen-geavanceerd-opstart en herstelinstellingen op instellingen klikken en daar kan je normaal gezien de opstartvolgorde veranderen.Is bij vista toch zo maar weet niet bij windows 7.Is nu in het nederlands beschreven maar windows 7 zal waarschijnlijk in het engels zijn maar komt op hetzelfde neer.

gabriel
12 May 2009, 12:40
hey Wimmeke al eens naar uw boot.ini gezien ??? vergeet een opstart met xp als eerste , wat betreft uw ie je moet versie 8 hebben , komt automatisch mee met win7 , maar .... je moet 'm installeren , ga naar control panel daar zou 'm moeten vinden , ik heb zo juist win7 eraf gegooid , teveel probs met office 2007 maar nog geen fout of error gehad , mag gezegd