Volledige versie bekijken : Probleem met rapidshare



sunnybeerke
9 May 2009, 13:17
Onlangs was ik op reis in de states.
Vrienden van ginder hebben een pak foto's genomen en zelfs wat
video opnames gemaakt.
Die werden gemakshalve in drie rar bestanden gecomprimeerd en gepost via rapidshare.
Ik kreeg via e mail de link waar ik de foto's kon downloaden.
de eerste rar kwam zonder problemen binnen , maar toen ik de tweeder rar wou inhalen blokkeerde de pc plots.
ik heb toen opnieuw opgestart en terug geprobeerd de tweede rar binnen te halen. nu lukt het niet meer en geeft rapidshare een error. Ik ben zogezegd al bezig met en file te downloaden. 3 dagen later is dat nog steeds zo.Ik krijg nog altijd de boodschap Your ip is downloading a file already. wait till the download is Finished.
Heb register al opgekuist en geschiedenis, temp internet files al verwijderd, maar nog steeds niks.
Ik las ergens, na wat googlen, dat je ip nummer moet veranderen, maar heb geen flauw
idee hoe het precies werkt.
Iemand die me kan helpen dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt.
grtz, Sunny

mXX
9 May 2009, 14:35
als je adsl hebt moet je gewoon je router/modem even uitzetten (minuut is genoeg)
heb je kabel dan kan je best een handig matig ip adres instellen
ik google het even voor jou ==> http://tinyurl.com/pacpk4
neem dan de eerste link en volg de stappen

sunnybeerke
10 May 2009, 20:41
Ik heb na de middag het stopcontact van router + modem uitgetrokken en s'avonds toen ik terug thuis kwam alles terug erin en het probleem was opgelost. Heb nochtans telenet aansluiting, dus geen adsl. Lukt dus blijkbaar ook.

PeterN
10 May 2009, 22:34
Idd, bij telenet gaat dit ook, enkel moet je dan een dik uur de stekker uit trekken.

Telenet doet ieder uur zijn ronde om alle modems te checken. Is er een modem niet meer, wordt deze uit de lijst gewist.
Wordt een modem aangesloten gaat hij eerst deze lijst controleren. Staat je modem nog in de lijst, krijg je het bijhorende ip terug. Zit je niet meer in de lijst, dan krijg je een nieuw ip ;)

Dus 2 min uit en terug insteken geeft je hetzelfde ip. Een dik uur uit en terug insteken geeft je een nieuw ip.