Volledige versie bekijken : e-mail verzenden vanuit word en excel 2007



Andre_s
17 May 2009, 13:50
Hallo ,

Op mijn laptop en desktop pc heb ik office 2007 geinstalleerd. Als ik op mijn laptop vanuit excel of word een document direct wil verzenden naar de mail gaat dat gewoon. dat ducument hangt dan gelijk als bijlage aan de mail.
Op mijn desktop pc lukt dat niet. Op alle twee de systemen is incredimail de standaard e-mail cliént.
Ik ben al een poosje naar de fout aan het zoeken , maar kan geen verschillen vinden in de systemen.
In de opdracht "verzenden" komt alleen maar de ïnternetfax" zichtbaar.
Waar zou de fout kunnen zitten.
Bij voorbaat dank met jullie antwoord.
Groetjes Andre

Mike
17 May 2009, 19:59
Eens geGoogled blijkt dat er veel mensen problemen hebben met de nieuwste versie van Incredimail.
Staat op beide PC's dezelfde versie van Incredimail?

Groet,
Mike

Andre_s
17 May 2009, 21:33
Hoi Mike,

Bedankt voor je reactie.
Ja , er staat op bijde pc dezelfde versie van incredimail.
Maar , als ik op de dekstop windows mail activeer, heb ik hetzelfde probleem. Dus windows mail als standdaard e-mailcliënt zetten.

Dacht misschien dat het probleem bij office 2007 zou liggen, maar ook die instellingen staan op bijde pc's hetzelfde.

groetjes Andre

filip
17 May 2009, 23:24
Stel eens uw outlook 2007 in het knopje zal normaal aktief worden.

Andre_s
18 May 2009, 15:46
Hallo Filip,

Dankje wel voor je reactie. Ik heb gedaan wat je zegt , maar dan komen de foutmeldingen. ik denk dat ik office opnieuw ga installeren op de pc .

groetjes Andre

filip
18 May 2009, 16:26
Vergeleken met de vorige versies vind ik outlook van office 2007 ook maar erg verwarrend om je accounts in te stellen als je nadien gaat kijken in je accounts moet je daar nog bijwerken, ik denk dat het aan de vertaling ligt voor de in te vullen vakken, want de gegevens komen niet in de juiste vakken met die wizard.

Andre_s
18 May 2009, 20:21
Hoi Filip,

Dankje wel voor je reactie . Inmiddels office 2007 opnieuw geinstalleerd en het probleem is verholpen. kan nu weer direct vanuit excel, bijlage aan e-mail hangen.

Groetjes Andre

Mike
18 May 2009, 21:09
Fijn om te zien dat het probleem opgelost is!

@Filip: Ik heb anders nooit problemen met de nieuwe Office versie, behalve de compatibiliteit van wat geavanceerder Word documenten met Office 2003 dan...

Groet,
Mike

filip
18 May 2009, 21:18
Mike je moet eens voor de lol een account bijmaken je zal zien dat je naam het E-mailadres is nadien dat klopt daar niet in die wizard nadien wat aanpassen is een kleintje natuurlijk, dat zal gemaakt zijn van een jobstudent zeker :-) .