Volledige versie bekijken : Office 2007 zoekfunctie



De Hulk
17 May 2009, 21:15
Kan ik in Office 2007 in het lint ook een vensterje krijgen net zoals google/internet waarin ik rechtstreeks een woord kan typen en dat office dan naar dat woord in het document gaat.

filip
17 May 2009, 23:14
office 2007
WORD & Excel
Via TAB start
bewerken
zoeken-vervangen-ga naar.
Je kan hier op het verrekijkertje voor de zoekaktie
klikken met rechts en "Toevoegen aan de werkbalk snelle toegang kiezen"
dan staat het bovenaan .
Je kan ook daarna de werkbalk snelle toegang onder het lint weergeven aanklikken dat vind ik persoonlijk handiger.

Filip.

De Hulk
17 May 2009, 23:23
Bedankt voor de tips. Al die gegeven opties heb ik al uitgevoerd, maar vind deze niet praktisch omdat je toch met het redelijk grote scherm blijft zitten.

Mike
18 May 2009, 21:04
De sneltoets CTRL + F is snel aangeslagen hè... :rolleyes:

Groet,
Mike

De Hulk
18 May 2009, 21:18
Ja, Mike, is snel aangeslagen en de rest van de tijd heb je er mooi last van! (n)

Mike
18 May 2009, 21:26
Last van? Het venstertje wat zich opent wanneer je de sneltoets gebruikt?

Wat jij waarschijnlijk bedoelde is een permanent aanwezig 'invulbalkje' waar je de zoekwoorden kunt intypen?

Groet,
Mike

De Hulk
19 May 2009, 00:47
Ja, dat bedoelde ik. Er is ruimte genoeg voor een zoekvenster in het 'lint' of hoe je dat ook noemt.

Mike
19 May 2009, 15:08
OF de mogelijkheid bestaat om een geïntegreerd zoekbalkje in het lint te krijgen weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat wanneer je vaker naar 1 zoekterm zoekt, het zoekvenster niet actief hoeft te blijven.
Wanneer je namelijk CTRL + F drukt, een zoekopdracht invult en op volgende klikt, kun je het zoekvenster sluiten en verder zoeken met de pijltjes onder de rechter schuifbalk (zie screen hieronder).

http://www.minatica.be/attachment.php?attachmentid=2923&stc=1&d=1242738450

Natuurlijk werkt dit alleen als je naar 1 term moet zoeken; wil je de zoekopdracht veranderen dan zul je toch weer het zoekvenster moeten openen.

Groet,
Mike