Volledige versie bekijken : Jarige onder ons



Swatje
18 May 2009, 08:47
Hallo beste mensen van Minatica, "vandaag" is er weer
een jarige onder ons, en ja het is :

2B's

Van harte een gelukkige verjaardag gewenst,
het weer zit mee vandaag dus .....
:happybday :happybday :happybday :happybday

peenif
18 May 2009, 09:45
Geproficiateerd 2B's maak er maar een angename dag van, laat je lekker verwennen en dat er nog vele mogen bijkomen :good:

Obsessed
18 May 2009, 10:04
:happybday: 2B's

Nostradamus
18 May 2009, 10:05
Hartelijk Gefeliciteerd 2B's :happybday Maak er nog een mooie dag van (y) ;)

Adnilleke
18 May 2009, 10:43
Vandaag is het jouw dag :) Laat je maar keer goe verwennen ! :)
http://i44.tinypic.com/scgj0g.gifLin

2B's
18 May 2009, 20:07
Ik ben vandaag een beetje verwend geweest op de zaak, niet dat men daar aan mijn verjaardag gedacht had maar wel door enkele klanten die zeer attent waren. Bovendien is het erg druk en ik heb vandaag alweer nieuwe klanten bijgemaakt. De zaken lopen als een trein, ondanks de crisis... Daarnet bij mijn thuiskomst zéér aangenaam verrast geweest door mijn vrouw en kinderen en nu zie ik dat men mij hier ook niet vergeten is. Hoewel ik de laatste tijd niet zo actief meer ben op minatica, ik heb teveel andere verantwoordelijkheden, vind ik het fijn hier ook een aantal vrienden te hebben. Bedankt allemaal!

Phil O'Sophe
18 May 2009, 20:29
Hartelijke gelukwensen met je verjaardag 2B'S, en veel succes nog
met de zaken ! :clap: :happybday :clap:

compuchrisje
18 May 2009, 22:48
Nu, 2Beetjes, ik had je inderdaad al effe gemist, maar we merken ondertussen wel dat je de weg nog niet vergeten bent. Proost, op een succesvolle voortzetting van alle lopende successen!

PeterN
18 May 2009, 23:07
Proficiat 2B's ;)

ultddave
19 May 2009, 15:44
gelukkige verjaardag :D

Kokki
19 May 2009, 18:30
een dagje te laat, maar ik wil je toch nog een dikke proficiat wensen.

Happy birthday :)

Koshke
25 May 2009, 11:31
Gelukkige verjaardag 2B's, :happybday

rijkelijk te laat, maar beter laat..... TOCH welgemeend hoor. En ik weet wat het is, kom zelf ook zeer weinig nog, als de wind vlieg ik soms nog eens voorbij, mis het wel hier, maar ik moet nu eenmaal prioriteiten stellen.