Volledige versie bekijken : Windows Live Messenger



De Hulk
31 May 2009, 01:54
Ik heb Windows Live Messenger verwijderd, maar FileHippo.com biedt toch een update aan. Dit kan natuurlijk niet. Dan moeten er nog resten aanwezig zijn. Onder Software staan nog:
Windows Live aanmeldhulp en
Windows Live installer
deze twee dan verwijderen? Is het dan opgelost?

roeba123
31 May 2009, 12:46
Als het FileHippo.com is die deze updates meld.
Dan wil dit toch zeggen dat je de Update Checker van die site hebt geïnstalleerd?
Zoek anders eens tussen je programma's Update Checker
Als je dit programma ergens vindt verwijder het dan en dan zal je geen update- meldingen meer krijgen.

Tenzij je natuurlijk de update checker wilt houden. Dan kun je het eens proberen door deze windows live tools te verwijderen (kan zeker geen kwaad!) maar 'k vrees dat filehippo.com dan nog altijd meldingen zal geven dat er updates beschikbaar zijn.

De Hulk
31 May 2009, 13:22
Natuurlijk heb ik FileHippo.com Update Checker geïnstalleerd! Deze vergelijkt de geïnstalleerde programma's op mijn pc met hun 'waarden'. Als ik Windows Live Messenger verwijderd heb, valt er niets meer te vergelijken. Conclusie, er moeten restanten van WLM nog op mijn pc staan.

Kan iemand bevestigen dat ik de genoemde twee programma's met een gerust hart kan verwijderen of is er een andere oplossing?

Y-Ssin
31 May 2009, 14:44
probeer eens of je die programma' s kan verwijderen met revo uninstaller (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=649)

De Hulk
31 May 2009, 15:02
Jongens, jongens, doe me nou een plezier en lees eerst de vraag eens goed voordat je reageert!

roeba123
31 May 2009, 15:10
En ik heb je gezegd, dat je dit zonder problemen kan verwijderen. Je gaat er geen onaangename effecten door ondervinden..
Alleen weet ik niet als daardoor je probleem zal opgelost zijn

De Hulk
31 May 2009, 15:20
Oké, ik heb ze verwijderd, maar krijg nog steeds de melding dat zich een oude versie van WLM op mijn pc bevindt. Niet opgelost dus.

compuchrisje
31 May 2009, 19:18
Kijk even hier (http://www.minatica.be/tutorials.php?do=file&id=121), groen ventje ;). Ietsje meer naar onder zie je dat Revo nog wel meer aan te bieden heeft, waarbij je ook je register een opruimbeurt kan geven. Zorg wel eerst voor een reservekopie ervan vooraleer je zwaar aan het ruimen gaat. Alle beetjes helpen, zei de mug,...

De Hulk
31 May 2009, 19:32
Compuchrisje, het groene ventje wilde vanmiddag graag iets bruiner worden en is lekker even in de zon gaan liggen. Helaas heeft het probleem weinig met het register te maken. Er moet een exe bestand in het spel zijn ander kan FileHippo niet zo reageren.

Met heel veel moeite is het gelukt. Windows Live Messenger 2009 van FileHippo geinstalleerd en gedeïnstalleerd. Hielp niet. Wat blijkt nu, je hebt Windows Live Messenger, Messenger en MSN Messenger. In Program Files heb ik dan op het laatst maar de map Messenger\ en de map MSN Messenger\ verwijderd en toen was het opgelost. In de map MSN Messenger zat dus het exe bestand waar FileHippo op reageerde. Einde verhaal. Bedankt.