Volledige versie bekijken : krijg photoshop demo niet geinstalleerd



SecuGuard
31 May 2009, 17:06
Ik heb net mijn pc geformateerd en wou de laatste nieuwe demo van photoshop installeren.
Ik heb de dus gedownload van de site van adobe en als ik wil installeren gebeurt er niets.
Ik dubbelklik op het setupbestand en dan komt er heel even loading setup op mn scherm en nadien niets.
Mijn laptop blijft verder wel werken en ik kan alles doen wat ik wil ondertussen, dus tis niet dat de hele pc vastloopt he.
Als ik in taskmanager ga kijken dan staat daar wel dat de setup van adobe aan het lopen isn (bij proccessen in taskmgr) terwijl ik hier niks van zien ofzo.

beneketik
31 May 2009, 17:16
Ik ga dit topic ook volgen want ik heb een tijdje geleden dit ook geprobeerd en had hetzelfde probleem. Het is mij nog steeds niet gelukt om de trial PSC4 te installeren.

mvg

Sono
31 May 2009, 17:42
Welk OS gebruiken jullie?

SecuGuard
31 May 2009, 19:24
Ikke Vista, maar da zou t probleem ni mogen zijn, want voor de format heb k da ook is gehad dienen trial, en dan ging da wel

peenif
1 June 2009, 07:43
Ikke Vista, maar da zou t probleem ni mogen zijn, want voor de format heb k da ook is gehad dienen trial, en dan ging da wel

Dat zou wel eens de reden kunnen zijn - ik denk dat twee keer de trial installeren niet lukt ('t zou anders gemakkelijk zijn hé :lol:).

welsey1983
1 June 2009, 11:45
al geprobeerd met revo uninstaller???

g_man
1 June 2009, 11:51
1) voldoet je laptop aan de minimumvereisten?
2) vanaf de klik op de setup tot de effectieve setup duurt idd wel lang...er wordt eerst een deel uitgepakt en je systeem wordt volledig gecekt.

monne
1 June 2009, 13:10
Heb je de juiste versie voor je systeem gedownload ?