Volledige versie bekijken : psp



roland cas
3 June 2009, 23:45
zou er nog iemand mij piantshop pro 9 (nl) kunnen bezorgen originele disk (geen kopie)
Misschien iemand die nu een jongere versie gebruikt en die oudere verse kwijt wil geen mail-adressen, graag, wegens gevaar voor spam:wall:

minQkel
4 June 2009, 00:05
Ik kan je helaas niet meer helpen. Hij is nergens meer verkrijgbaar volgens mij dus hopelijk kan je nog een beetje geluk treffen hier in ons hoekje. Maar dan vraag ik mij toch af, waarom wil je zo graag 9?

roland cas
4 June 2009, 00:24
ik zou die versie 9 willen omdat daar ook animationshop bij is in nederlands:clap:

compuchrisje
4 June 2009, 00:27
Als je een legale PSP hebt kan je animationshop ook zo downloaden hoor. Komt erop neer dan dat je je psp-werkjes opslaat als psp7- en 9 compatibel. Dus je hebt niet noodzakelijk een oudere versie PSP nodig.

roland cas
4 June 2009, 00:58
dus ook met versie XI die nu te koop is?

minQkel
4 June 2009, 07:47
Jep, enkel de functie openen in animation shop is er niet meer. Je zult je werkje moeten opslaan als psp (animation shop) bestand en dan openen in animation shop ;).

compuchrisje
4 June 2009, 20:44
Kleine aanvulling bij wat minQkel hierboven vertelt. Als je in je PSP (eender welke versie boven de 9) de diverse lagen voor een animatie opslaat, kies je voor opslaan als... in het venster erna klik je vooraf even onderaan op Opties om daar te kiezen voor PSP7 compatibel bestand. Ik hoop dat je wel weet dat elk plaatje van je animatie een andere naam moet krijgen bv laag1.pspImage, laag2.pspImage, enz

minQkel
4 June 2009, 22:39
Ik hoop dat je wel weet dat elk plaatje van je animatie een andere naam moet krijgen bv laag1.pspImage, laag2.pspImage, enz

Wat bedoel je precies? :p

lidy
6 June 2009, 22:14
Ik erk met PSPX2 en heb inderdaad versie 3.X van Animatieshop zo kunnen downloaden en gebruiken. Zoals MinQkel zegt: opslaan als PSP-bestand - Animatieshop opstarten en PSP-bestand openen. Werkt prima!

@Quinten: ik denk dat Chrisje bedoelt dat je 't wel moet opslaan als een bestand waarin de lagen bewaard blikjven (dus een psp-bestand). De lagen krijgen - zoals je ongetwijfeld weet - automatisch elk een eigen naam.

minQkel
6 June 2009, 23:03
Oké, maar dan gebruik ik de .pspImage erachter niet :p

lidy
6 June 2009, 23:08
Muggenzifter :D Ik sla inderdaad ook gewoon op als psp-bestand (of zet 'ie image er automatisch achter? Zal morgen eens kijken).

O ja, vergeten: ik sla ook niet op PSP-&*-compatible, Chrisje en de bestanden zijn gewoon te openen in Animatieshop 3X.

minQkel
7 June 2009, 01:29
Muggenzifter? was dat nou weer :p

Adnilleke
7 June 2009, 09:31
Muggenzifter? was dat nou weer :p
Da is een Pietje precies :lol:

lidy
7 June 2009, 10:47
Muggenzifter? was dat nou weer :p

http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemen/muggenzifter :p

minQkel
7 June 2009, 12:08
http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemen/muggenzifter :p

Ja die had ik al gevonden maar daar staan 20 verschillende synoniemen :p

lidy
7 June 2009, 12:19
Ja die had ik al gevonden maar daar staan 20 verschillende synoniemen :p

Er zitten er toch een aardig stel tussen die me helemaal van toepassing lijken en aan duidelijkheid niets te wensen overlaten. :p Toch? :)

minQkel
7 June 2009, 12:51
Er zitten er toch een aardig stel tussen die me helemaal van toepassing lijken en aan duidelijkheid niets te wensen overlaten. :p Toch? :)

Als het over computers gaat moet je pietje precies zijn he. Een computer doet precies wat jij zegt :p

lidy
7 June 2009, 13:24
Joh! Echt? :D

minQkel
7 June 2009, 17:24
Joh! Echt? :D

Dus wat nou een muggenzifter! :lol:

lidy
7 June 2009, 19:21
I rest my case! Doei! :)