Volledige versie bekijken : gecracht



marco
4 June 2009, 18:44
Hallo beste vrienden,

Ik zit hier met een groot probleem,ik had mijn pc met een progje willen optimaliseren(weet niet meer hoe het heet,kan het niet meer zien)daarna start ik mijn pc terug op op en krijg een zwart scherm.Mijn pc is een MEDION van 3 jaar oud.
Wanneer ik met pc wil afzetten met de opstartknop slaat hij af maar start soms daarna weer op !En ormaal geeft die knop licht af en nu ook niet meer.
In mijn bios geraak ik ook nier meer,wat zou dat kunnen zijn ????
Help mij !!!!!
Er staan zoveel foto's op en muziek dat ik niet graag zou kwijtspelen.
Wie weet raad :wall::wall::wall:

georgke
4 June 2009, 18:50
Niet direct het ergste vrezen voor de bestanden.
Het lijkt hier eerder om een hardware probleem te gaan.
Misschien heeft hij het moeilijk met aangesloten randapparatuur?
Eens proberen te starten met de basis: Scherm, toetsenbord, muis en uiteraard de stroom.

marco
4 June 2009, 18:55
Ik heb al de kabels nagekeken en alles zit goed,maar het rare is na het gebruiken van dat programma is het gebeurd.

ghost
4 June 2009, 19:00
Opstarten in veilige modus en progje dan verwijderen.

marco
4 June 2009, 19:02
ghost,
kan ik ook niet in veilige modus opstarten !

peenif
4 June 2009, 19:10
Ik kan U niet helpen en het is misschien off-topic maar ik vind het telkens zo spijtig dat leden hun goed werkend systeem met allerlei pokke software proberen te optimaliseren.
Laat wat goed werkt goed werken en laat het met rust - niettemin marco hoop ik dat U niet aan een format toe bent - succes man en a propos, kunt U ook niet opstarten in veilige modus?

Edit : Ghost was me voor.

J.W.
4 June 2009, 19:26
Haal uw harde schijf uit uw pc, koppel deze als "slave" aan een andere pc en probeer zo uw gegevens over te zetten naar een andere harde schijf, eventueel een externe. Daarna kun je nog altijd formateren.

U kunt natuurlijk ook eens proberen op te starten met een "Boot-cd" en zo een systeemherstel doen.

PeterN
4 June 2009, 20:06
Wat JW zegt kan je altijd doen om uw gegevens te behouden, gewoon hd in een ander systeem als slave zetten.

Wat de desktop? aangaat:
Trek anders eens de spanningskabel uit en steek deze terug in. Meestal zal de pc even draaien en automatisch afslaan na een paar seconden. Druk nu op de startknop en vertel eens achtereen volgens wat je ziet?
Start de bios op (eventueel met tellen van het geheugen)?
Zo is het duidelijker tot waar je geraakt en wat je kan doen of waar de oorzaak moet gezocht worden...;)

marco
4 June 2009, 21:09
Ik heb alles gebrobeerd zoals met Heren's boot cd, kan niet opstarten in veilige modus en geraak niet in den bios.
Iedereen alvast bedenkt voor de reacties.
Ga morgen proberen met de schijf in een andere pc te steken.

Groetjes Marco