Volledige versie bekijken : Attentie: melding Nostradamus



compuchrisje
4 June 2009, 20:51
Het is jullie vast opgevallen dat onze forum-verantwoordelijke al een poos niet te vinden is op onze site. Hiervoor is de techniek verantwoordelijk: het Internet Everywhere lijkt niet zo best te werken bij hem, tot helemaal niet. Baloeke, die zo genereus was om dit ter beschikking te stellen, gaat uitvlooien waaraan het euvel ligt en zal de nodige stappen doen om alles terug in orde te krijgen. Het kan dus nog even duren.

Ondertussen: probeer zoveel mogelijk PM's met onbelangrijke inhoud naar Nostradamus te vermijden. Als zijn box vol zit, gaan die gewoon verloren.
Wil je toch dringend iets vertellen, contacteer dan PeterN, Baloeke, of mij om het door te spelen naar Nostra.

lidy
7 June 2009, 10:48
Pfffff, ik wens hem sterkte ermee - zo lang geen internet hebben! :rolleyes:

compuchrisje
7 June 2009, 23:06
Toch iemand die het erg vindt, behalve hijzelf. Maar vandaag heb ik hem zowat alle pagina's van zijn forums kunnen afleveren. Voor zoiets zijn laptops ideaal! (y)
Voorlopig is hij dus op de hoogte tot vandaag (02.00 uur) Reageren kan hij dus niet, maar hij kan wel al lezen wat er ondertussen is gebeurd.

lidy
7 June 2009, 23:32
Voor de volgende keer dan:

Nostra, als je dit leest: we missen je hier! En zo lang zonder internet lijkt me een ramp - sowieso, maar in jouw geval wel helemaal! Sterkte ermee en hopelijk tot snel op het forum! ;)

Chrisje, dank voor het overbrengen!

minQkel
7 June 2009, 23:52
Heb je in België geen bibliotheken? :p

compuchrisje
7 June 2009, 23:54
Bibliotheken? Ja, dat wel, maar die komen niet naar een ziekenhuis hoor! Er is al een vraag geweest in de instelling om toegang te krijgen tot het netwerk, maar dat is geweigerd, om begrijpelijke redenen. De patiëntendossiers moeten veilig kunnen blijven en een uitzondering maken voor één patiënt willen ze ook niet doen. Rottig voor hem dus, want hij vindt het zo zonde dat hij helemaal niks kan doen.

lidy
8 June 2009, 00:18
Och jeetje, Chrisje, misschien heel dom, maar ik had geen idee dat Nostra in het ziekenhuis lag. :frown: Excuses. Ik dacht dat zijn internet thuis eruit lag (en ik denk dat Quinten dat misschien ook denkt). Dan is zijn situatie nog veel beroerder. Wens hem heeeel veel sterkte en beterschap als je wilt!

Baloeke
8 June 2009, 22:45
Nostra had het programma, dat nodig is om dat stickje te laten werken van zijn laptop verwijderd. Denkelijk is daar wat verkeerd mee gebeurt. Met alle gevolgen vandien. Het installatieprogramma, dat op het stickje staat was bij hem niet meer bereikbaar.

Ondertussen ben ik opzoek geweest naar het installatieprogramma en heb het gevonden. Ik probeer een dezer dagen een ritje te maken naar Nostra zijn tijdelijke verblijfplaats (in Antwerpen) en hoop dat ik dan het draadloos terug aan de praat te krijgen.

minQkel
8 June 2009, 23:12
Zijn jullie allemaal buren ofzo? :p

Baloeke
8 June 2009, 23:24
Neen toch niet, maar wij weten dat Nostra nood heeft aan dit prachtige forum. Daarom proberen wij hem om dit mogelijk te maken

compuchrisje
8 June 2009, 23:26
Buren? Waar Baloeke woont, weten ze niet eens waar het ziekenhuis is waar Nostra nu is. Ook PeterN moet een flinke reis maken telkens, en ikzelf woon er evenmin vlak bij. We zijn een team hé, solidarnosk!!! :lol:

minQkel
9 June 2009, 00:00
Hoe doe je dat dan? xD

Oh zo dus :O, Ligt Nostra nog steeds in het ziekenhuis? o.O

Baloeke
9 June 2009, 21:23
Yep Nostra ligt nog steeds in het ziekenhuis. Hoelang hij daar nog moet blijven weten wij niet.