Volledige versie bekijken : windows mail, verzenden wel ontvangen niet



R3G
4 June 2009, 21:42
heb hier iets raar voor, al een tijdje krijg ik geen mails meer binnen. Verzenden gaat nog wel, ook naar m'n eigen adres, maar komt niets binnen. Ook al via webmail eens gekeken naar m'n inbox bij telenet maar nada.
Het enige dat ik een tijd gelmeden veranderd heb is een alias toegevoegd bij telenet, maar deze is reeds verwijderd. Bij accounts in men mailprogramma heb ik niets veranderd. (Windows mail met Vista OS.)
Suggesties?

Mike
5 June 2009, 16:10
Ik ben onbekend met Telenet (ben uit Nederland), maar ik neem aan dat het dus uw Telenet e-mailadres betreft. In dat geval zou u eens contact op kunnen nemen met Telenet. Er is vast een mogelijkheid om een e-mail te sturen (het beste te doen met een ander account dan natuurlijk. GMail (http://mail.google.com/mail?hl=nl) ofzo). U kunt anders ook bellen, misschien dat u dan sneller geholpen bent.

Het is natuurlijk de vraag in hoeverre u bepaalde functies van uw Telenet e-mailadres gebruikt, maar ik ben zelf erg content met mijn account bij GMail welke ik als hoofd e-mailadres gebruik.
Mocht het dus niet lukken met Telenet kan ik u GMail érg aanraden.

Succes.


Groet,
Mike

Fakke_Berto
5 June 2009, 19:37
Ik heb een paar weken geleden ongeveer hetzelfde voorgehad. Geen enkele van mijn aliassen deed het nog. Een mailtje gestuurd naar Telenet (met zo'n formulier) en twee dagen later was alles terug in orde.

R3G
5 June 2009, 20:32
heb zojuist een formulierke naar telenet gemaild, ben benieuwd naar het resultaat.

R3G
6 June 2009, 20:45
was het wachten beu, heb mailbox verwijderd, nieuwe aangemaakt op zelfde mail adres en klaar is kees. Dat ik daar niet sneller aan gedacht heb:wall: