Volledige versie bekijken : verwijdering van ad-aware lukt niet



plopke_1981
14 June 2009, 17:38
hallo iedereen,

ik zit met een probleemke.
ik zou ad-aware willen verwijderen van men pc, maar dat lukt niet, herinstalleren en repareren ook niet.
hij heeft fout 1042 , kan sleutel niet vinden, unknow\installer\products

wat nu, kan ik die dus nooit meer verwijderen ?

roeba123
14 June 2009, 17:44
De oorzaak is waarschijnlijk dat iemand, die op de pc bezig geweest is. Het bijhorende mapje uit program files heeft verwijderd?
Nu heb ik dit probleem ook voorgehad bij mensen die ik ken. Ik heb hier dan ook een gelijksoortige vraag gesteld. Tot nu toe nog altijd geen antwoord gehad waar een oplossing in voorkwam.
Hopelijk heb jij meer geluk!
In ieder geval zal ik deze topic nauwlettend in de gaten blijven houden:)

Baloeke
14 June 2009, 20:23
Probeer eens met RevoUninstaller. Deze is te vinden tussen onze downloads (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=649)

compuchrisje
15 June 2009, 00:28
Hetzelfde probleem hier gehad, Lavasoft lijkt met zijn Anniversary Edition één en ander van de kwaliteit van het programma gesloopt te hebben. Je bent dus niet de enige die het er af wil.
Ook Revo Uninstaller zal zijn werk niet degelijk kunnen doen, omdat het programma al gedeeltelijk is verwijderd én niet terug kan geïnstalleerd worden vanwege restbestanden.
Wat je nog wel kan doen is met CCleaner je register laten opschonen, met alle opties aangevinkt. Maak vooraf wel eerst een backup ervan en sla het op onder je documenten of op je bureaublad; je weet maar nooit he.
Nog niet afsluiten, ga eerst naar de tab waar de opstartbestanden staan gelist. Is onder de knop Gereedschap, tabje Opstarten. Kijk of er daar nog verwijzingen actief staan naar Ad-Aware of Lavasoft en schakel ze allemaal uit. Voer alle opruimopdrachten uit, herstart pc en kijk na of nu alles degelijk geruimd is.

chif
17 June 2009, 21:48
Nu ben ik benieuwd of 't gewerkt heeft heb ad aware er ook op staan maar blijkbaar zou dat al verouderd zij net als spybot?