Volledige versie bekijken : En wij maar klagen ??



ghost
15 June 2009, 17:09
Als je uw weg even kwijt bent kijk dan maar eens naar dit filmpje , woorden die u raken . klik (http://www.guzer.com/videos/are-you-going-to-finish-strong.php) En hier nog zo een filmpje klik (http://www.guzer.com/tube/nick-vujicic-story.php)

Obsessed
15 June 2009, 21:07
Wie zo met z'n handicap kan omgaan verdient meer respect dan eender wie. :good:

minQkel
15 June 2009, 22:41
Wie zo met z'n handicap kan omgaan verdient meer respect dan eender wie. :good:

Heel veel respect!

compuchrisje
15 June 2009, 23:12
Ik had dat al ergens gezien, weet niet of het hier was. Maar behalve respect voor die mens, ga je je inderdaad afvragen over welke futiliteiten wij hier soms klagen.

nightraver
15 June 2009, 23:46
Respect inderdaad.
Nu over welke kleine dingen wij ons soms druk maken die vraag stel ik mij geregeld eigenlijk de laatste tijd.
Mijn jongste zoon heeft veel problemen gehad met zijn gezondheid, als ouder maak je u daar zorgen over, maar hier vlak bij mij is een school van zwaar gehandicapte kinderen. Wel als die mensen zie lopen (die paseren hier regelmatig) dan denk ik bij mezelf altijd: Gvd wij mogen nog ferm blij zijn, als ik dit bezie dat is allemaal nog veel erger. En weet je wat het toppunt is? Die mensen zijn altijd aan aan het lachen, die mensen zeggen altijd vriendelijk goede dag als ze paseren. En wij gezonde mensen kunnen nog met moeite lachen en op straat lopen we nog liever andere mensen bijna omver ipv goede dag te zeggen.

Enfin ik kan er nog wel ff over doorgaan maar dan mist dit topic zijn effect mss dus ik ga erover zwijgen. Enkel nog ff zeggen, als je even denkt dat je het slecht hebt, wel denk dan inderdaad maar eens aan zulke mensen.

Grts Nightraver.

minQkel
16 June 2009, 09:36
Ik had dat al ergens gezien, weet niet of het hier was. Maar behalve respect voor die mens, ga je je inderdaad afvragen over welke futiliteiten wij hier soms klagen.

Nog steeds over mn gekneusde arm :p

Pjj
16 June 2009, 13:15
Kippevel, best wel ;)

Breskuz
16 June 2009, 13:58
respect man :)
( en om dat van mij te krijgen moet je al heel wat zijn of hebben ;) )

Emile.H
2 July 2009, 22:58
Ik heb het al een paar keer gezien. Ik vind het zo mooi van de man!
super veel respect. En ik vind het een een mooi maar emotioneel filmpje!