Volledige versie bekijken : Filter Alien Skin Snap art



Jasmin
18 June 2009, 08:20
Ik heb via deze site http://www.alienskin.com/snapart/ een demo filter van snap art binnen gehaald.

Maar nu krijg ik deze niet geinstaleerd.

Zowel op mijne vista of windows xp niet.

Want wou deze zo graag eens testen.


Heeft iemand een oplossing voor mij. Want heb de hele nachten liggen klooien aan die filter.


Liefs Jasmin

minQkel
18 June 2009, 08:49
Ik ga hem is downloaden kijken of het mij ook nog een beetje tegenzit... De filter ziet er erg mooi uit trouwens.

edit: downloaden op school gaat niet al te snel :p

hmm wil je hem voor photoshop of psp?

Als ik hem wil installeren kan ik alleen voor Photoshop CS3 kiezen. Niet voor Paint Shop Pro :(

Gelukt ik ga wat voor je uploaden.

Jasmin
18 June 2009, 09:03
voor psp.

Haha daar heb ik nog niet eens naar gekeken. Daarmee dat die niet gaat.

Nu dan hoop ik dat die in photoshop c4 gaat want de drie heb ik niet meer

minQkel
18 June 2009, 09:10
Download dit zipje, pak uit en plaats het mapje in de map Insteekfilters van Paint Shop Pro
(bij mij C:\Program Files\Corel\Corel Paint Shop Pro Photo XI\Insteekfilters)

Download Alien_Skin.rar @ Zenio.NL (http://www.zenio.nl/download/2596)

Jasmin
18 June 2009, 09:22
Thanx en is dat de snap art 2. Want de 1 heb ik

peenif
18 June 2009, 10:25
In de (Engelstalige) handleiding van Snap Art staat dat je, als je die in een ander grafisch programma dan PS wil installeren - je de installer een tweede keer moeten laten lopen - enfin zo begrijp ik het althans - let ook op met het geven van links naar software - denk dat dit hier over de schreef is.

Shut down your graphics host program (usually Photoshop).
Run the installer found on the CD or that you downloaded.
You may be asked to enter the username and password of an account with administrator
privileges. If you don’t have administrator privileges, talk to your IT gal or consult your Mac OS
or Windows manual.
After the license agreement screen, you will see a list of compatible graphics programs on your
computer. Choose one and click OK. If you want to install into another graphics program, run
the installer again.

Jasmin
18 June 2009, 10:29
Ja dat is het dus die vraagt geen password. Iemand zij mij ook al dat ik dit nodig heb.
Maar het is gewoon een demo dat ik wou instaleren.
Want wow deze even testen om te zien of hij het zij geld wel waard is.

peenif
18 June 2009, 10:36
Normaal zou die moeten gaan en kan zonder activatie 30 dagen worden gebruikt :

You can use Snap Art 2 for up to 30 days without activating. After that, Snap Art 2 will stop working until you activate it.

Jasmin
18 June 2009, 10:48
Vreemd zal anders straks nog eens proberen.

peenif
18 June 2009, 11:07
OK Jasmin - hier hoe het werkt bij mij - heb zonet de demo geïnstalleerd - je kunt de software maar in één programma ineens installeren (zie de screenshot) - indien de installer photoshop op je computer aantreft zal hij deze het eerst kiezen. Je hebt echter de keuze - wil je PSP om het te proberen ga dan naar links onder "choose an install location" en kies dan voor de Corel map. Als dit gedaan is ga je dan in PSP naar voorkeuren bestandlocaties en voeg daar de C:\Program files\Corel\Alien skin map toe en klaar is kees. Ik heb Snap Art nu in zowel PS als PSP geïnstalleerd en ze werken perfect. Succes hé.

http://i478.photobucket.com/albums/rr149/Peenif/18-06-200910-41-44.png

http://i478.photobucket.com/albums/rr149/Peenif/18-06-200910-44-11.png

Voor elk grafisch programma afzonderlijk moet je dus de installer opstarten.

Jasmin
18 June 2009, 11:43
(y):bow:thanx zal dadelijk eens doen dan.

minQkel
18 June 2009, 12:33
Oh lol die choose an install location had ik niet eens gezien :p.

Maar het was idd Snap Art2, 1 kon ik niet vinden op die site in ieder geval.

Jasmin
18 June 2009, 14:32
Ik heb hem eindelijk geinstaleerd gekregen hihi.

En ik maar liggen sukelen.

Die Snapart is geweldig alleen zo duur

peenif
18 June 2009, 14:37
Al wie ligt te sukkelen proberen we te helpen hé Jasmin - elke padvinder één goeie daad per dag :lol:

minQkel
18 June 2009, 16:21
wajooooo 200 dollar dat is ziek!