Volledige versie bekijken : Beeldscherm trilt.



commando1984
22 June 2005, 22:13
Hey,

nadat ik mijn kast op wielen moest verplaatsen wegens renovatiewerken in huis heb ik mijn pc net terug aangesloten en ik bemerk dat in het begin bij mijn bootscreen al redelijk trilt.
Ook als het windows xp logo tevoorschijn komt en wanneer mijn bureaublad er is.
Wat is er fout gegaan en wat kan ik er tegen doen? Is het een inwendige fout in mijn pc zelf?
Iets losgekomen? Of is het mijn beeldscherm dat versleten is?? Ik heb een crt-scherm van HP 17''.
Alvast bedankt.

Peter

guyke25
22 June 2005, 22:33
hoy peter,

Zou idd kunnen dat er iets loskomt ,nu is de vraag is u scherm een onboard verbinding of heb je een apparte grafischekaart.
in het eerste geval zou het alleen u fiche van u scherm zelf kunnen zijn dat beetje losstaat.
In het tweede geval kan die kaart een beetje gelost zijn, dan zou ik zeggen u case opendoen en alle apparte kaarten eens aanduwen.

Groetjes,Guy

compuchrisje
22 June 2005, 22:34
't lijkt er idd op dat er ergens een verbinding loszit, dus best eerst je case eens openschroeven, de videokaart (indien niet on-board) eens uit het slot nemen en er terug stevig induwen. Daarna alle verbindingskabels hetzelfde lot laten ondergaan. Best mogelijk dat het meteen opgelost is.

commando1984
22 June 2005, 22:42
Txs, Guy
Effe checken morgenochtend in het daglicht!

Txs, mate!!

Peter

commando1984
22 June 2005, 22:43
Chrisje,

bedankt voor de snelle interventie. Ga morgen direkt checken!!
groetjes,

Peter