Volledige versie bekijken : I tunes versus nero



red devil
22 June 2009, 21:45
ik heb een paar liedjes aangekocht via i tunes maar heb nog geen volle cd . mijn vraag is hoe brand ik een volle cd met liedjes van itunes en liedjes van mijn pc. Hoe voeg ik deze daarbij of hoe sleep ik deze van itunes naar nero bv.

Larsman
22 June 2009, 21:51
De liedjes van Itunes moeten normaal toch ergens opgeslagen zijn?
Als je rechtsklikt op het liedje - tonen in windows verkenner,
zou je het normaal toch moeten zien?
Dit dan toepassen bij alle liedjes en slepen maar!

butskristof
22 June 2009, 21:55
Waarom importeer je niet alles in iTunes en brand je van daaruit een schijf?

red devil
22 June 2009, 22:01
hoe importeer ik deze dan naar itunes , ik vind dat nergens

red devil
22 June 2009, 22:07
hallo larsman, liedjes in itunes zijn geen mp3 bestanden he, zijn acc bestanden dus onmogelijk om die overte zetten en met nero te branden da's het probleem met itunes ze verrekken het gewoon dat je deze ergens anders kunt gebruiken

butskristof
23 June 2009, 17:17
@red devil:
je kan dit op 2 manieren:
1. Je opent iTunes->Je kiest het menu Bestand->je gaat naar Map/Bestand aan bibliotheek toevoegen->Je kiest de map of het bestand dat je wilt toevoegen.
2. Je opent iTunes en Windows Verkenner(Windows-toets+E)->Je gaat in Windows Verkenner naar de map waar je muziek staat->Je selecteert de bestanden die je in iTunes wil->Je sleept de bestanden in iTunes naar 'Muziek'.

Dan kan je een nieuwe afspeellijst maken in iTunes en dan staat er in de rechterbenedenhoek normaal 'Schijf Branden'. Lege CD erin, even wachten en voilĂ ! Je hebt een audio-CD met al je muziek op incl. de muziek die je in iTunes Store aangekocht hebt.
Grtz,
K.

red devil
23 June 2009, 21:47
bedankt voor de goeie hulp, heb het klaargekregen om deze over te zetten van pc naar itunes
toen ik mijn bibliotheek leeggemaakt heb ben ik ook mijn juist aangeschafte liedjes kwijt, jammer maar helaas
zijn die nog ergens terug op te halen

carl
23 June 2009, 22:12
Die staan allemaal nog op je iTunes account. Je kan die gewoon opnieuw downloaden van de store. Er zou normaal een afspeellijst moeten zijn getiteld "Store purchases". (je moet daarvoor dus wel aangemeld zijn met de account waarop je de nummers gekocht hebt)

red devil
23 June 2009, 22:58
ik vind wel mijn account met mijn gegevens en wat ik allemaal heb aangekocht maar nergens die afspeellijst met getiteld store purchases

carl
23 June 2009, 23:08
Ik zit wel met de mac versie, maar bij mij was er standaard een playlist 'purchased' onder itunes store.
Mogelijke oplossingen:
Store (menubalk) -> chechk for downloads
Store -> authorize computer

red devil
24 June 2009, 20:07
op mijn itunes account vind ik alleen wat ik aangekocht hebt maar voor de rest kan ik niks terug downloaden, jammer maar helaas ik vind het niet

Mike
25 June 2009, 21:51
Volgens mij - en Carl weet het zeker - moet het wel mogelijk zijn om je ooit gedownloade bestanden opnieuw op te vragen.
Mocht dit niet lukken kun je misschien samen met Carl, mits hij dit wilt natuurlijk, even TeamViewer (http://www.teamviewer.com/nl/index.aspx) gebruiken. Ik gebruik het programma zelf ook vaak wanneer ik mensen maar even met iets moet helpen, voornamelijk als ze niet weten waar iets zit en dat lastig uit te leggen is over de telefoon.

Mocht er moeilijkheden zijn met het gebruik van TeamViewer: vraag maar raak!
Succes.


Groet,
Mike