Volledige versie bekijken : Alternatief voor Outlook voor HP iPack



compuchrisje
23 June 2009, 23:29
Iemand komt hier aanbellen omdat ze opeens het beruchte teken van Microsoft krijgen: illegale versie van Office. Ze gebruiken het al een 3-4 jaar zonder problemen en weten zelfs niet eens wie het er juist heeft op gezet.
Nu gebruiken ze Outlook voor de synchronisatie van een HP iPack (contactpersonen, agenda).
Op mijn aanraden hebben ze nu OpenOffice gedownload, met de bedoeling van de illegale Office eraf te halen (ID staat in blacklist). Alleen, is er in die OpenOffice een zelfde mogelijkheid, of bestaat er een extra programma met dezelfde mogelijkheden, dat ook door die HP wordt aanvaard?

Passant
24 June 2009, 17:58
In OpenOffice zit geen e-mail client dus die moet je dus elders halen. Ik heb echter geen Windows Mobile en heb dus ook geen idee met welke e-mail client je nog kan synchroniseren.

compuchrisje
24 June 2009, 22:15
Heb al een alternatief gevonden, in overleg natuurlijk. Blijkbaar konden ze zich langs geen kanten herinneren wie het op de laptop had geïnstalleerd (office 2007 dan), wél was er iemand geweest die wat audio-zaken had gereedgemaakt en vermoedelijk daarbij ook die Office.
Ik kan via legale weg een degelijke licentie voor hen bekomen, dan zijn ze binnenkort volledig uit de zorgen.
Bij snuffeltochten heb ik mogen vaststellen dat HP enkel met Outlook van Office wil werken, andere programma's worden niet geaccepteerd. Over koppelverkoop gesproken...