Volledige versie bekijken : michael jackson is dood...



yanish1005
26 June 2009, 00:47
Voor de fans die het nog niet weten: Michael Jackson is overleden. Ik was aan het kijken naar het late uur journaal op vtm toen ik hoorde dat michael met spoed werd afgevoerd en dat hij niet meer ademde. Nu lees ik dat hij is overleden door een hartaanval.

Spijtig.

Obsessed
26 June 2009, 07:08
Ik las het ook juist op de krantensite.
Hij was al dood toen de hulpdiensten aankwamen.
Men heeft nog een uur geprobeerd om hem te reanimeren.
Volgens zijn broer, Germaine zou het gaan om een hartstilstand, maar er zal pas uitsluitsel zijn na de autopsie.

PeterN
26 June 2009, 08:23
Een geweldige muzikant en entertainer van mijn jaren, maar voor de rest één psychologische puinhoop. Ik ben benieuwd wie deze titel in de hedendaagse muziek nog kan evenaren.

minQkel
26 June 2009, 08:53
Ja ik hoorde het op de radio.

Breskuz
26 June 2009, 10:43
TMF speelt nu paar van zijn clips ... dat vind ik wel een mooi gebaar

Larsman
26 June 2009, 11:58
TMF speelt nu paar van zijn clips ... dat vind ik wel een mooi gebaar

Een paar, ze tonen z'n volledige bibliografie volgens mij...
Ze zijn nu nog altijd ermee bezig

PeterN
26 June 2009, 13:14
Een paar, ze tonen z'n volledige bibliografie volgens mij...
Ze zijn nu nog altijd ermee bezig
De 'repeat' knop zal ingedruk staan :D

Breskuz
26 June 2009, 14:47
De 'repeat' knop zal ingedruk staan :D
ze hebben dat al 2 keer ofzo helemaal laten afspelen :wall:




EDIT :
vandaag al 5 keer dat ik dat cipje zie met da blond jongetje en die gitaar :p

minQkel
26 June 2009, 14:54
Ik las het ook juist op de krantensite.
Hij was al dood toen de hulpdiensten aankwamen.
Men heeft nog een uur geprobeerd om hem te reanimeren.
Volgens zijn broer, Germaine zou het gaan om een hartstilstand, maar er zal pas uitsluitsel zijn na de autopsie.

Ik had gehoort dat hij dus een hartstilstand had. De hulpdiensten hebben hem gereanimeerd waardoor hij in coma raakte en vervolgens is hij overleden.

Larsman
26 June 2009, 19:10
Ik had gehoort dat hij dus een hartstilstand had. De hulpdiensten hebben hem gereanimeerd waardoor hij in coma raakte en vervolgens is hij overleden.

Er zijn al vele versies
Daarjuist in het Journaal was het volgens zijn advocaat door een 'accidentiële overdosis'

EDIT: overdosis medicatie wel te verstaan;)

Nijntje666
26 June 2009, 20:58
Tevens zonde voor die miljoenen kaartjes/mensen voor z'n concerten....

gideon
26 June 2009, 21:46
jammer

compuchrisje
26 June 2009, 22:17
Hulpdiensten zijn pas gearriveerd na telefoontje van de twee die al bij hem waren. Als je zolang al hartstilstand hebt.... En dat van die overdosis is als mogelijkheid geopperd, niet als vaststelling. Maar als je het medisch verleden van onze popster kent... er zal niet veel meer zijn dat hij nog niét heeft gebruikt.
Tweede keer dus dat hij naar België zou komen en het weer anders afloopt. Maar deze keer heeft hij een echte reden.
Spijtig voor de popwereld, daarin was hij echt goed!

Quazie
27 June 2009, 00:44
En de platenboer wrijft in zijn handen. Zijn gesoldeerde collectie van het jaar stillekes terug aan de volle pot.
Of zoals het spreekwoord zegt: De een zijn dood, is de ander zijn brood.

GuntherS
27 June 2009, 16:25
Inderdaad zeer spijtig voorval..
De wereld keek zo uit naar zijn comeback, die nu nooit meer zal zijn..

Breskuz
29 June 2009, 18:19
maar toen hij zijn in Londen toen hij zijn comeback voorstelde zei hij ' dit wordt mijn laatste concerten reeks ' ( of zo iets in die aard ) ...
mja en hij had gelijk :(

Fakke_Berto
29 June 2009, 21:06
Jammer maar helaas. Hij zal de geschiedenis ingaan als de Elvis van de pop. Het lijkt wel of alle groten gedoemd zijn om jong te sterven. Ik wil niet off topic gaan maar de dood van Yasmine raakt me meer dan die van Wacko Jacko.

Baloeke
29 June 2009, 21:34
... Ik wil niet off topic gaan maar de dood van Yasmine raakt me meer dan die van Wacko Jacko.
Eigenlijk over de dood van Jasmine word niets meer gezegd, alles wat je hoort is Mr Jackson. Het is erg voor beide, maar een bekende vlaming moet onderdoen voor een Amerikaan.

compuchrisje
29 June 2009, 22:06
Politicus ook, en een goeie zangeres/omroepster/performer....
En als je de artikels leest: die Sun (krant die het nieuws als eerste uitbracht, dacht ik), wist de doodsoorzaak al voor de hulpdiensten er waren. Roddelgazet van 't 5e straat in de rosse buurt volgens mij.