Volledige versie bekijken : Outlook Express is verdwenen



fransvandenplas
26 June 2009, 22:33
Goede avond,
Ik ben Frans en nog niet veel op het rapport geweest. Ik ben 82 jaar en nog altijd een leek in de computermysteries.
Nu is Outlook Express verdwenen. Kan het niet meer openen en er komt telkens als ik probeer volgende tekst:

Het dialoogvenster overschakelen naar een andere identiteit of ID melding is open in een andere toepassing. Kies een identiteit in dat dialoogvenster voordat U deze toepassing opnieuw start.

Ik weet niet waar O.E. gebleven is.
Kan iemand me op de goede weg zetten die me terug bij O.E. brengt. Deze hoeft zeker niet als standard te staan. Daarvoor gebruik ik MS outlook.

Mijn hartelijkste dank. (misschien ook even melden hoe ik deze letters terug in gewoon schrift krijg.)
Frans

compuchrisje
26 June 2009, 22:45
Vreemde situatie wel, want Outlook Express hoort bij je Windows. Heb je toevallig je installatie-CD nog ergens? Blaas daar dan even het stof af en open je Configuratiescherm.
Kies daar het onderdeel Software. Wacht tot het venster is opgebouwd.
In dat venster kan je links kiezen voor: windows onderdelen toevoegen of verwijderen.
In het nieuwe venster schuif je tot bijna onderaan. Als er geen vinkje te zien is voor Outlook Expres, plaats het dan. De CD moet wel in je drive zitten dan.
Klik op Volgende en laat de installatie zijn gang gaan.
Daarna test je of OE terug op zijn plaats staat. Mogelijk is het terug leeg en vind je geen mails meer die er voorheen wel stonden. Staat alles er wel, heb je geluk. Indien niet, kunnen we je mss nog wel verder helpen.

Mike
28 June 2009, 19:45
Mijn hartelijkste dank. (misschien ook even melden hoe ik deze letters terug in gewoon schrift krijg.)
Frans


In het veld waar je je bericht typt, zie je ook een aantal knoppen staan (boven het invulvenster).
3 van deze knoppen worden weergegeven door letters, namelijk B, I en U.
Welke respectievelijk staan voor Bold, Italic en Underlined. In het nederlands:
Vetgedrukt (de B dus), Schuingedrukt (de I) en Onderlijnd (de U).

Door op 1 van deze knoppen te drukken en dan verder te typen is de tekst die u dan typt opgemaakt, natuurlijk wel afhankelijk op welke knop u drukt.

Bij de tekst in uw vorige bericht ziet u dat deze Vetgedrukt is, wat dus betekend dat u - waarschijnlijk per ongeluk - op de B-knop heeft gedrukt.
U kan de tekst weer normaal maken door deze te selecteren met de muis en de B knop nogmaals in te drukken.

Groet,
Mike