Volledige versie bekijken : kan mijn sdram kaart niet leegmaken



latenlachen
6 July 2009, 14:19
allen,

ik heb van mijn man een videocameraatje gekregen voor men verjaardag...een jvc:D..nu heeft hij daar een sdram geheugenkaart bijgekocht van 8 gig(wat op zich wel oke is denk ik)..maaaaar..nu hadden we vanalles opgenomen om te testen(ge kent da wel zeker he...dat is nieuw he...:D)..nu wil ik dat geheugenschijfke leegmaken maar nu wil dat niet wegens 'beveiligd'...en ik ben nergens aangeweest deze keer zenne:foei:..dus wie o wie kan me hierbij verderhelpen...

mvg laten lachen...en heel de familie infeite:wtf:

Nostradamus
6 July 2009, 14:33
Aan een geheugenkaartje zit normaal een heel klein 'schuifje', dit kan men op 'lock' zetten om je beelden te beschermen/beveiligen tegen bvb ongewild wissen. Schuif dit naar de andere kant en je kaartje is niet meer beveiligd ;)

latenlachen
7 July 2009, 09:26
Aan een geheugenkaartje zit normaal een heel klein 'schuifje', dit kan men op 'lock' zetten om je beelden te beschermen/beveiligen tegen bvb ongewild wissen. Schuif dit naar de andere kant en je kaartje is niet meer beveiligd ;)


dit had ik al geprobeerd maar dat was het niet:frown:..ik heb het nu voor alle zekerheid nog eens geprobeerd maar nee hoor..schijf is nog altijd beveiligd ..:wall:

mvg laten lachen

slicky
7 July 2009, 11:48
hoe probeer je die leeg te maken?
via het toestel zelf of via de pc(kaartlezer)?
als het niet lukt via de setup van uw toestel zou ik het eens apart in een kaartlezer steken en via de pc formatteren:rolleyes:

suc6:good:

latenlachen
8 July 2009, 18:55
hoe probeer je die leeg te maken?
via het toestel zelf of via de pc(kaartlezer)?
als het niet lukt via de setup van uw toestel zou ik het eens apart in een kaartlezer steken en via de pc formatteren:rolleyes:

suc6:good:

ik had beiden al gedaan..via kabel en via cardreader..beiden niet gelukt maar je bracht me wel op het idee om via het toestel zelf alles te wissen en dat is bij deze gelukt...:good:...om de 1 of andere reden wil de pc dat kaartje niet leegmaken terwijl ik met men anders sdram kaartjes geen probleem heb...ma soit..kaartje is leeg dus probleem opgelost