Volledige versie bekijken : Wildplassers schieten



Obsessed
7 July 2009, 00:24
http://img90.imageshack.us/img90/8791/boogschutter.jpg

In Seraing heeft een jongeman de schrik van zijn leven gehad nadat hij langs de kant van de weg stond te plassen.
Dat was blijkbaar niet naar de zin van de 54-jarige buurtbewoner die de wildplasser trakteerde op een paar welgemikte pijlschoten.

De jongeman had zich uit dringende behoefte even langs de kant van de weg gezet om wat druk af te laten.
Een opmerkzame buurtbewoner riep de jongeman wat verwensingen naar het hoofd.
Daarna pakte die pijl en boog en mikte op de wildplasser.
Die zocht meteen beschutting in zijn wagen, waarbij hij ook nog een pijl in het portier te verwerken kreeg.
Het slachtoffer raakte zelf niet gewond.

Nóg had de 54-jarige niet het gevoel dat hij de jongen voldoende had afgedreigd want iets later stond hij met zijn hond naast de wagen van de verbijsterde jongeman.

Die laatste legde klacht neer bij de politie, die de vijftigplusser oppakte in zijn woning.
Hij blijkt een sportschutter te zijn, die meerdere bogen in zijn bezit heeft.

(Bron: Gazet van Antwerpen)

Sarana
7 July 2009, 14:21
Amai dat is straf. Die man mogen ze meteen zijn pijl en boog afpakken als hij er toch niet verantwoord mee kan omgaan.
Ik snap ook niet wat er zo verkeerd is aan wildplassen. Als dat discreet gebeurt tenminste en niet tegen gebouwen ofzo, maar in de natuur vind ik dat dat toch zou moeten toegelaten zijn.
Echt milieuvervuiling is dat toch niet.

Fakke_Berto
7 July 2009, 14:49
Gelukkig heeft hij de hoofdvogel en zijvogels gemist. Het zou wel pijn gedaan hebben :D.

Sarana
7 July 2009, 15:10
:D Ja dan was er niet veel meer over om mee wild te plassen.

Obsessed
7 July 2009, 15:13
:D Ja dan was er niet veel meer over om mee wild te plassen.
:rofl:
Uiteindelijk is het toch simpel hé.
Wildplassen is wettelijk niet toegelaten.
Punt, ander lijn.

Wat natuurlijk de reactie van die buurtbewoner niet goedpraat hé :damn:

Dopey
7 July 2009, 19:54
But.....when nature calls??????

compuchrisje
7 July 2009, 23:03
Ze zijn al zo hard bezig de natuur naar hun hand te zetten, dit moet men dan ook maar kunnen bedwingen. Ik heb de gewoonte om es héél hard te toeteren als ik met mijn tweet voorbijrijd :lol:

Fakke_Berto
12 July 2009, 07:13
Ik heb de gewoonte om es héél hard te toeteren als ik met mijn tweet voorbijrijd :lol:
.....In de hoop dat hij zich dan omdraait in al zijn glorie :D.

Sarana
12 July 2009, 14:49
Ze zijn al zo hard bezig de natuur naar hun hand te zetten, dit moet men dan ook maar kunnen bedwingen. Ik heb de gewoonte om es héél hard te toeteren als ik met mijn tweet voorbijrijd :lol:


Heb jij dan echt nog nooit, maar echt nog nooit, eens achter een struik zitten plassen?
Dat kan ik nu niet geloven zie. Wat een blaascontrole heb jij:D:D:D;)

Je moet wel een goede struik uitkiezen en best iemand op wacht zetten want anders zou je wel eens meer kunnen blootgeven dan je wenst:p:lol:

compuchrisje
12 July 2009, 15:57
@Sarana: eigenlijk nog niet nee, toch niet sinds ik 7 was of zo. Zal eigen zijn aan 't werk dat ik altijd deed. Toen kon je pas in je pauze de race zetten naar de toiletten.
Wat dat toeteren betreft, toen reed ik niet, maar was onze zoon aan 't oefenen voor zijn rijbewijs en bij hem is 't gelukt!!!!! 'k Heb me toen bijna een natte broek gelachen :lol: