Volledige versie bekijken : Vista



Frostie
12 July 2009, 12:07
Hey ik draai nu XP op mijn computer maar ik wil overstappen naar Vista.
Ik zou graag al mijn documenten willen behouden en gewoon XP er af gooien en Vista eropzetten.
Ik weet niet of het kan maar ik heb het in het verleden wel gedaan met de XP disc.
nja ik hoor het wel!




~ Groetjes Gil


p.s. Ik weet niet zeker of ik deze topic op de goeie plek heb geplaats:p

Nijntje666
12 July 2009, 14:17
Volgens mij kan je jouw bestanden beter gewoon op een DVD'tje branden, en hierna alles terugzetten op het nieuwe besturingssysteem. Bespaart je een hoop ellende en het werkt altijd.

Mike
12 July 2009, 14:25
Je kunt ook - als je deze hebt - een externe harde schijf gebruiken. Ik weet namelijk niet hoeveel bestanden (en van welke grootte) jij wilt bewaren.

P.S. Je topic staat gelukkig goed :good:

Frostie
12 July 2009, 17:45
hmmm oke ik zal kyken bedankt voor jullie reacties!

Dopey
12 July 2009, 18:23
k wil niet moeilijk doen, maar je kan je Vista toch gewoon naast je XP installeren? Via de bootloader van Vista krijg je dan de keuze om op te starten met ofwel Windows XP, of Vista. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je genoeg ruimte hebt op je HD, zodat er nieuwe partities kunnen worden weggeschreven.

Fakke_Berto
12 July 2009, 18:58
Ik vraag me af of het wel verstandig is om in het vooruitzicht van Windows 7, eerst nog vlug over te stappen naar Vista.

Mike
12 July 2009, 19:52
@Fakke_Berto: Wanneer je deze misschien toch thuis hebt liggen? Zou hem nu inderdaad niet meer gaan kopen. :rolleyes:

En @Dopey: Ik vind het altijd heerlijk als ik mijn PC helemaal formatteer wanneer ik er een nieuw OS op zet, i.p.v. ze naast elkaar installeren en liggen rommelen met het verwijderen dan (ik hoef geen ongebruikt OS op mijn HDD) :good: