Volledige versie bekijken : Youtube



nightraver
18 July 2009, 18:33
Is er de mogelijkheid niet om de youtube knop toetevoegen daar waar je een bericht moet posten?
Je kan op deze manier mooi een link plaatsen dat het filmpje direct in het bericht zit en dat je dus niet met een externe link moet werken.
Het is maar een vraag lijkt mij wel knap (op onze clanforum is het ook) maar ik weet niet of dat belastend is voor de site zelf of andere nadelen heeft.

Grtz Nightraver.

PeterN
18 July 2009, 18:48
Je bedoelt zoals in het game nieuws wel wordt gedaan zoals hier (http://www.minatica.be/showthread.php?t=62837)?

Je ziet dat het mogelijk is, maar het is omwille van veiligheidsredenen in de meeste fora uitgeschakeld voor de leden. Enkel in de nieuws fora, daar waar posten gecontroleerd worden voor ze online komen staat html code aan. Html code toestaan op een forum is een groot veiligheidslek creƫren :s

nightraver
18 July 2009, 18:49
Ok dat is een duidelijk antwoord, bedankt.

Jelle
18 July 2009, 20:18
Via BBCode (of anders) kunnen we normaal wel veilig een YouTube-knop toevoegen. Zo verloopt het niet rechtstreeks via HTML.

Ik zal er een van de dagen eens naar kijken (ben op vakantie, dus dit is eigenlijk al overwerken :p).

Jelle
28 August 2009, 19:36
Dit zal standaard mogelijk zijn in een volgende vBulletin versie ;)