Volledige versie bekijken : Opgezegde Website



theo2602
22 July 2009, 11:02
Enkele jaren terug zegde ik mijn website op en betaal er dus niet meer voor. Toch blijft ze bestaan en kan ik er zelfs nog wijzigingen in aanbrengen. Is dat normaal? Ik had eerst wel een gratis website bij dezelfde provider. Theo

berger
22 July 2009, 12:24
Dat is bij mij ook zo, of toch ongeveer. Ik had een website bij een provider (versatel), veranderde van provider en zegde dus mijn versatelabonnement op, en betaal daar ook niet meer, maar de website bij versatel bestaat nog steeds.

theo2602
23 July 2009, 11:49
Ja dat gebeurd meer, maar kan je nog veranderingen aanbrengen?

berger
23 July 2009, 13:31
Ik wil het wel eens proberen, maar dan moet ik wel de nodige gegevens terug vinden. Als dat maar goed komt!

theo2602
27 July 2009, 13:56
Geen risico's nemen hé, was een retorische vraag.

compuchrisje
27 July 2009, 18:02
Ik zou hier toch maar mee oppassen. Zelfs al loopt je overeenkomst niet meer, bij bewerken van je site heractiveer je die toch weer. Schrik dus niet als er opeens een overschrijving binnen loopt.

berger
27 July 2009, 19:01
Bedankt voor uw bezorgdheid! Maar met plotselinge overschrijvingen moeten ze bij mij niet afkomen, die gaan gewoon in de vuilbak. Maar ik vind wel het paswoord niet meer van dat abonnement. Het origineel paswoord doet het niet meer, ik zal dat zeker ooit eens veranderd hebben.

Spoorzoeker
28 July 2009, 12:46
Welk een wonderbaarlijke wonderbaring ! :bow:

Je hebt het wachtwoord niet meer maar toch kun je nog wijzigingen aanbrengen op je website ?

Da's curieus ! :lol::lol:

Leer mij dat trucje ook eens :D

berger
28 July 2009, 13:08
Je moet gewoon goed leren lezen. :) En dat voor een spoorzoeker!

Spoorzoeker
28 July 2009, 13:10
Het origineel paswoord doet het niet meer en kan ik er zelfs nog wijzigingen in aanbrengen.


Verklaar mij bovenstaande zin dan eens ?

woepi
28 July 2009, 13:29
Het origineel paswoord doet het niet meer en kan ik er zelfs nog wijzigingen in aanbrengen.

Verklaar mij bovenstaande zin dan eens ?

Dat lees ik nergens, dit wel :shocked:;)


Het origineel paswoord doet het niet meer, ik zal dat zeker ooit eens veranderd hebben.

compuchrisje
28 July 2009, 19:08
Deze keer is Spoorzoeker het spoor bijster :lol:
Topicstarter stelt de vraag of hij zijn website nog kan aanpassen, hij zegt niet dat hij zijn gegevens hiervoor kwijt is. Dat zegt Berger wel voor zijn eigen ervaring.
Misschien, en dit telt voor zowel Theo als Berger, heb je ooit ergens een txt-bestandje op pc gezet met de gegevens?

Spoorzoeker
28 July 2009, 20:24
:cry::cry: Amai,........, dan ben ik niet alleen het spoor kwijt, maar ook m'n bril !!!!.

Ik had helemaal niet gezien dat het 2 verschillende personen waren, mijn excuses........ :shy::shy::shy::shy::shy:

(ik sluip nu heel zachtjes weg)

compuchrisje
28 July 2009, 22:11
Ken het fenomeen, mss zat je er net op? :lol:

ultddave
29 July 2009, 01:51
Maar ik denk niet dat een website "geheractiveerd" wordt als je gaat inloggen op de ftp server ofzo :P.

Mvg,
Dave

EDIT; Je hebt het zelf al gezien ;)