Volledige versie bekijken : wat vind u van deze



sjatoken
22 July 2009, 12:56
mijn zoon wil een nieuwe laptop kopen
en had deze in gedachten
MSI GT729-017NL
is deze de aankoop waard voor hij zijn geld nutteloos uitgeeft of zijn er nog betere alternatieven ??

Ik hoor het graag

met dank

welsey1983
22 July 2009, 13:41
Waarvoor wilt hij deze gebruiken?Wat is de min. levensduur dat hij moet meegaan?

sjatoken
22 July 2009, 14:00
Waarvoor wilt hij deze gebruiken?Wat is de min. levensduur dat hij moet meegaan?

Is een game laptop . Maar wat bedoelt u met de levensduur? :rolleyes:

Vindt dit maar een raar antwoord of begrijp ik u verkeerd ?,

carl
22 July 2009, 14:20
Hoeveel jaar de laptop zal moeten gebruikt worden vooraleer deze vervangen word(t ? nu begin ik zelf te twijfelen :damn:)
Het is zeker geen slecht toestel, maar bij de batterijduur stel ik me wel vragen. Ik schat iets van een 1- anderhalf uur op een volledige batterij.
U hebt het hier ongetwijfeld al gelezen, maar laptops en gamen gaan echt niet goed samen. Het is wel perfect mogelijk op dit toestel, maar er zullen nu al (of in de heel nabije toekomst) een pak settings naar beneden moeten gaan zodat alles vlot blijft lopen, zeker op de schermresolutie van 1680x1050.

Is het nu weggegooid geld ? Als mobiel gamen of zware toepassingen geen vereiste zijn bent u beter af met een krachtige desktop voor thuis, en een goedkopere, lichtere laptop voor mobiel werk/internet/...