Volledige versie bekijken : VISTA SP2 : Problemen



vdhee
22 July 2009, 17:45
Heb dezer dagen SP2 voor Vista gedownload, via de gewone updates van Microsoft.

Drie problemen vielen meteen op :

- Office 2003 : alles werkt (paint, word, access enz), behalve Exell. Bij het openen van een Exell-file probeert Vista om Office 2003 opnieuw te installeren. Geen enkele Exell-file is nog leesbaar.
- Bij het heropstarten van de PC duurt het nu ettelijke seconden voorleer je je paswoord in het aanmeldingsscherm kunt ingeven; blijkbaar worden de drivers voor het kbd+mouse (in mijn geval HP wireless) pas geladen nĂ¡ het opstartscherm.
- Alle herstelpunten (die ik nochtans specifiek manueel aangemaakt had) waren verdwenen; enkel het tijdens de SP2 upgrade aangemaakte herstelpunt was nog beschikbaar.

Heb systeemherstel uitgevoerd, PC draait terug OK nu.

Een verwittigd persoon is er twee waard ....

Nog iemand anders problemen met SP2 voor Vista?

michael84
22 July 2009, 18:02
Ik ben ook overgeschakeld op SP2. En heb geen problemen gehad. Dat is nu 1 maand geleden en alles is nog ok. Heb ook goede programmatjes die mij helpen om mijn vista op en top te houden. Groetjes.

<JJ>
22 July 2009, 18:21
Heb ook goede programmatjes die mij helpen om mijn vista op en top te houden.

Zoals???

nightraver
22 July 2009, 18:41
mhm, hier ook geen problemen, enige dat mijn voeten uithangt is IE8 niks dan zever mee

michael84
22 July 2009, 18:49
Zoals :_ Diagnostisch hulpprogramma voor hardware. Dat heeft mij geholpen om mijn geluid terug te zetten na update van SP2. En dan nog :_ Advanced systemcare free :_ Tuneup utilities en Ccleaner.

welsey1983
22 July 2009, 20:00
ik wacht nog geduldig af met de update van sp2,men pc werkt nu goed !

PeterN
23 July 2009, 02:18
ik wacht nog geduldig af met de update van sp2,men pc werkt nu goed !
Geen slechte keuze ;) Hier idem, hij zal wel automatisch worden aangeboden als het zover is :)

welsey1983
23 July 2009, 06:31
Heb de keuze al gekregen maar na wat lezen op het net hebt ik beslote om te wachten.

<JJ>
23 July 2009, 11:09
Ik ben ook overgeschakeld naar SP2 en heb geen problemen.

Danny
23 July 2009, 12:08
ik heb er toch ook geen probleem mee
alles werkt zoals het hoort

nightraver
23 July 2009, 12:10
Ik ben te vroeg geweest met roepen hier vrees ik, ik ben zelf nog niet toegekomen aan sp2 dus kan niet echt meepraten over problemen, ik had hier verkeerd gelezen, sorry.

Baloeke
23 July 2009, 15:35
Heb SP2 ook geinstalleerd hier en heb geen problemen.

compuchrisje
23 July 2009, 22:13
'k Moest al es gaan kijken, laptop was al ingepakt voor morgen. Nog steeds SP1, maar wel Internet Explorer 8, dit zonder problemen. Voor mijn XP-desktop heeft IE8 voor herhaalde problemen gezorgd, vandaar dat die update is uitgeschakeld nog.
Toch wel opvallend, hoe de laatste tijd het updaten nooit zonder bijkomende zorgen kan verlopen.

Elboulle
24 July 2009, 08:08
Hier ook Vista SP2 geinstalleerd....Voorlopig draait alles zoals het moet draaien...

Groetjes!!!