Volledige versie bekijken : facebook netlog en etc..



teken
25 July 2009, 22:44
facebook netlog en al die toestanden. fake of ....

ik heb iets ontdek , en waarschijnlijk wist je het al ,
En als u het niet wist. dan weet u het nu. want Veel mensen staan er niet bij stil.


Hoe komen mensen 9 op de 10 op die dingen ?

inderdaad sommige mensen maken dit zelf aan, en etc.. maar zie dit eens.

- ik kreeg ooit een email persoon xxxx nodig je uit op facebook plz klik hier.
als je akkoord gaat.
(persoon xxxx wist total van niets, en ik had er zelfs geen account)

-ik maakte dus zelf een facefakebook aan, en 1 week later.
dacht ik kzal nog eens inloggen, want ik wens niets op facebookfake.
en toen zag ik Al mijn Msn contacten erop. ik had deze allemaal uitgenodigt.
(lol echt )


Dus mijn conclusie is : Die dingen bestaan alleen uit het stelen van contacten.
want zonder dit . zou zoiets nooit zo groot kunnen zijn, en ook niet zo bekend.

zeker 50% ervan is gewoon weg.. door span mails en mensen geloven dit het zo is.
die zegt persoon xxx nodig je uit. en zo gaat de bol aan het rollen.


Test het maar uit als je het niet gelooft. of niet helemaal zeker bent.
ik deed de test. en zo is het.

het zelfde resultaat is met netlog en etc..

gotenks
25 July 2009, 22:53
Bij de registratie van een Facebook, Netlog, etc. account krijg je altijd de vraag om al je contacten te verwittigen en uit te nodigen. Bij deze stap is er ook een optie voorzien om deze stap over te slaan om zo verder te gaan, waardoor niemand van je contactpersonen wordt gecontacteerd.

Ik kan het weten, want ik heb zelf een Facebook, Netlog, MySpace, etc. aangemaakt gehad :) Ik moet wel toegeven dat voor mensen met weinig tot geen internet ervaring dit soms nogal onduidelijk kan zijn.

Elboulle
26 July 2009, 18:49
Bwah, facebook, netlog etc...Wel leuk hoor...Voor eventjes....Van zodra je x-tal vrienden hebt is het kwasi onmogelijk om de kwaliteit van je communicatie met iedereen nog op peil te houden.(is mijn ervaring toch...). Of je moet een hele dag niets anders doen dan online te zijn....(yeah right)..
Ik gebruik facebook nu nog voor wat op de hoogte te zijn van wat er reilt en zeilt, maar het meest nog voor Maffiawars...

Dus fake? Ik weet het niet...Van zodra het wat groot word, word het een soepje, vind ik....
En natuurlijk moet je goed uitkijken bij wat je wel of niet aanvinkt.....(maar dat weet je nu toch al wel....)

Groetjes!!

Breskuz
28 July 2009, 22:29
maar het meest nog voor Maffiawars...


da merk ik aan mijn meldingen :evil:

compuchrisje
28 July 2009, 22:52
Ik krijg ook regelmatig van die uitnodigingen, zelfs nog van mensen die al een poosje uit mijn contactlijst zijn verwijderd en nog geblokkeerd in sommige gevallen ook. Mij ga je dus niet wijsmaken dat iemand zich gaat bezig houden met uitnodigingen doorsturen naar mensen waarvan je al jaren niks meer hoort. Dus reageer ik maar op één manier: met de knop Delete.

Obsessed
4 August 2009, 01:28
Heb zopas iets in de krant gelezen dat meer en meer misdadigers via Facebook beginnen te "werken" :damn: (Hoe en wat juist weet ik al niet juist meer :wall:)