Volledige versie bekijken : Imageshack



Vincent
27 July 2009, 19:38
Heb nu na dagenlange problemen met Imageshack besloten om mijn foto's via Photobucket op het Forum (Minatica) te plaatsen.(tip Peenif) Wat gebeurdt er nu met de foto's die nog bij Imagescack staan? :)

Nostradamus
27 July 2009, 20:07
Die blijven gewoon staan Fernandel ;)

Vincent
27 July 2009, 20:16
Nostra bedankt voor het antwoord.;)

compuchrisje
27 July 2009, 21:42
Met Photobucket zit je goed hoor. Ik heb daar ooit een account geopend, toen ik nog fanatiek meedeed met PSP en alles staat daar nog steeds, ook al open ik het zelden of nooit.
Als extra mini back-up is het dus prima. Zorg wel dat je nog ergens de originelen bewaart.

Baloeke
27 July 2009, 21:59
De afbeeldingen dat ik hier op de site plaats, zijn ook te vinden in Photobucket.

De Hulk
27 July 2009, 22:04
Worden die afbeeldingen dan van iedere 'gebruikersnaam' apart gehouden?

compuchrisje
27 July 2009, 22:08
Zo te zien wel hoor, je hebt een account met je unieke log-in (hoop ik toch). En je kan daar ook aparte mappen aanmaken, bv familiefoto's, reisfoto's, etc. Onder elke foto krijg je de link die je kan kopiëren, net als bij ImageShack dus, om op een forum of op een website te delen. Hiervoor moet de kijker geen toeren uitsteken, je maakt enkel dié foto kenbaar. De rest van de foto's krijg je enkel te zien als je de volledige URL van de eigenaar van die account zou krijgen.

Baloeke
27 July 2009, 22:10
Je kan daar een gratis account maken. Je afbeeldingen worden dan bewaard in jouw account

peenif
28 July 2009, 06:44
Om 100 % zeker te zijn dat mijn account bij Imageshack niet wordt verwijderd na een x-tal maanden ongebruikt te zijn geweest (voor Gmail is dit bv. 9 maanden - dit even terzijde) zet ik daar zo nu en dan nog eens een fotootje, baat het niet dan schaadt het niet.