Volledige versie bekijken : Infoaanvraag: telenetshakes



Ludanto
30 July 2009, 12:33
Hallo,

ik heb es enkele vraagjes ivm de telenetshakes.

we hebben thuis een belgacom adsl go abonnement (zo'n 45 euro/maand waar normaal 1 pc op aangesloten kan worden, maar zitten er met 4 op, zonder problemen).

Nu zouden we een telenet shake willen nemen (tv, internet en telefonie) en ik heb een vraag naar de extra kosten.

- Is het ook zo dat je de kabel van belgacom moet blijven betalen?
- op de website van telenet staat dat je met een goldshake met 2 pc's op het net kan, kan het niet met meer?
- we hebben thuis een draadloze philips wifi modem, kan deze ook gebruikt worden voor bij telenet?

alvast bedankt

carl
30 July 2009, 12:56
Indien je je gewone telefoon lijn wil behouden moet je nog blijven betalen aan belgacom. Als je telefonie bij telenet neemt gaat dit ook over de kabel en heb je die telefoonlijn dus niet meer nodig.
Je kabelabonnement voor tv blijft net zoals het nu is.
Je kan probleemloos met meerdere op internet juist omdat je die router hebt. De modems van telenet/belgacom stellen hun limiet van IP adressen, voor je eigen router maakt dit weinig uit ;)
Je kan je philips wifi modem nog gebruiken, op voorwaarde dat er een mogelijkheid is tot het aansluiten van minstens 1 LAN kabel (RJ 45 connector, meestal op de achterkant aangegeven als "WAN port"). Indien het een router is plug je de kabel naar de telenet modem dus probleemloos in die WAN poort en doe je voort zoals nu. Indien het effectief een modem is zal je wat instellingen op de router moeten gaan wijzigen.

zariash
30 July 2009, 13:56
ik heb een diamond shake kost nu 59 euro per maand daar heb je telefoonaansluiting voor gratis bellen na 16 u .naar 39 landen in europa.
digitale televisie met de huur van didicorder inbegrepen
snel internet met 45 gb downloadvolume en je krijgt 4 ip adressen .
grtjs

Pilote
30 July 2009, 15:15
ik heb een diamond shake kost nu 59 euro per maand daar heb je telefoonaansluiting voor gratis bellen na 16 u .naar 39 landen in europa.
digitale televisie met de huur van didicorder inbegrepen
snel internet met 45 gb downloadvolume en je krijgt 4 ip adressen .
grtjs

Het is een HD digicorder.

zariash
30 July 2009, 16:24
Het is een HD digicorder.
ik had even mijn bril niet op en zie dan niet zo goed :shy::shy:
grtjs