Volledige versie bekijken : [Tube] Weekpoll 179 Adnilleke



Adnilleke
12 August 2009, 21:03
Wie wint er deze week ?
Stem op de creatie die jij de mooiste vindt.
Let wel op: je moet wel een reply plaatsen na het stemmen in de poll.
Indien je eerst een reply geeft, vergeet dan ook niet te stemmen.
Dit om de leden en deelnemers te laten weten waarom je die creatie het mooiste vindt.
Zet je geen reply wordt je stem ongeldig en is de deelnemer waar op je gestemd hebt deze dus spijtig genoeg kwijt.
Stemmen kan tot vrijdag 20 uur.


1. misslily

http://i25.tinypic.com/14sfhok.jpg


2. Yol

http://i183.photobucket.com/albums/x64/kleinkinderen2007/zeno12-4.jpg

minQkel
12 August 2009, 21:40
oh jeetje ben ik weer te laat :o
Het plaatje van misslily krijgt mijn voorkeur, Erg mooie kleuren en de tube mooi erbij gewerkt, die van yol is ook erg mooi maar de kleuren van de tube passen eerlijk gezegt helemaal niet bij de rest van het werkje.

compuchrisje
12 August 2009, 22:00
Yol heeft het roodbruine en grijs gebruikt, ik denk dat die je niet zo liggen omdat je nog hééééél jong bent Quinten.
Maar idd die van misslily is heel fris en fijn, mss juist omdat er zo weinig attributen zijn gebruikt. Zij krijgt van mij ook een stemmetje ;)

monne
12 August 2009, 22:28
En mijn stem gaat naar Yol, omdat de gebruikte kleuren goed in harmonie zijn en een ietswat zwoeler sfeer weergeven en dat vind ik juist geslaagd voor dit werkje.
Het andere is fris, jeugdig en mooi, doch ik hou meer van dat zachtere.

2B's
12 August 2009, 22:42
Voor mij was het dit keer van ippe tippe torreke... Yol heeft gewonnen! Ik vond ze zeker allebei een eerste plaats waard en hier heeft het lot beslist. Proficiat mensen, knappe crea's.

Kapstertje
12 August 2009, 23:00
Ik heb ook op miss lily gestemd;)

Vincent
12 August 2009, 23:03
Onze voorkeur gaat ook naar misslily.:)

minQkel
12 August 2009, 23:41
Yol heeft het roodbruine en grijs gebruikt, ik denk dat die je niet zo liggen omdat je nog hééééél jong bent Quinten.
Maar idd die van misslily is heel fris en fijn, mss juist omdat er zo weinig attributen zijn gebruikt. Zij krijgt van mij ook een stemmetje ;)

Ik vind de kleuren zelf wel mooi maar die vd tube past helemaal niet bij de rest van het werkje :p, maar das dan mijn mening ;)

chira
12 August 2009, 23:55
:shy: sorrie maar ik kiest voor yol ,, ik vind die kleuren nu wel mooie :good:

ik vond het weer moeilijk ,, het zijn beide mooie inzendingen :)

yol
13 August 2009, 09:47
:good::good:Ik stem op Misslily, MinQkel ge heb gelijkt het lukte maar niet, volgend keer beter
Groetjes yol

misslily
13 August 2009, 14:58
gestemd op yol!!

minQkel
13 August 2009, 15:03
gestemd op yol!!

Je had ook niet veel keus volgens mij :lol:

Adnilleke
13 August 2009, 17:26
Ik heb op misslily gestemd :)