Volledige versie bekijken : TurboCad v16 pro



marcc_256
16 August 2009, 20:18
Hoi iedereen, Heb een paar maand geleden het CAD programma TURBOCAD v16 pro aangekocht. Samen met het programma AnimationLab 4.4 (beiden van IMSI design). Maak hiermee technische illustraties en animaties (zie hieronder). Deze programma's werken gewoonweg heel slecht samen. (NIET dus) Na het meermaals contacteren van ISMI hebben ze mij nog steeds geen oplossing. Zijn er nog mensen die deze software gebruiken ? En hebben jullie ook van deze problemen gehad ? Gebruik nu alleen turbocad v16. groetjes, Marc

peenif
18 August 2009, 08:26
Indien uw PC voldoet aan de installatievereisten voor beide programma's (grafische kaart voldoende zwaar?) zou IMSI design het antwoord moeten hebben, blijven aandringen dus. Ik weet dat sommige 3D programma's veel van de PC vergen, om het volle vermogen van Photoshop CS4 te gebruiken bv. is mijn grafische kaart ook te licht.

marcc_256
18 August 2009, 16:09
Hai peenif, Ja dit blijkt zo te zijn, zeker bij 3D rendering en animaties. Je kan dit zelfs horen, bij het renderen komen alle ventilatoren op max. toerental te draaien. Door hun advies heb ik mij een nieuwe PC aangeschaft met alles erop en eraan. Dual core 3.6 GHz, 4GB (3,2Gb) geheugen, 500GB HD, een grafische laser mouse, Grafische kaart met 256MB ram met laatste driver, een HighResolution scherm met een resolutie van 1600x1200 pixels, enz. Een nieuw OS windows XP professional (SP3),(Dus nu GEEN spaargeld meer). En wat blijkt, dat de problemen nog het zelfde zijn als mijn oude PC (2 jaar oud, en slechts 2,2 GHz, 1,5 Gb ram, windows XP pro (SP1), enz) en was toen ook al een goede PC voor grafische verwerking. Heb inderdaad verleden nacht nog eens aangedrongen bij IMSI. Afwachten dus en hopen. Alvast bedankt voor je reactie, Marc256

Sarana
9 October 2009, 15:45
Blijkbaar is er ook een Turbocad forum:

http://forums.turbocad.com/index.php?topic=805.0

Hier is er ook iemand met problemen met werking van Animation Lab. Misschien kunnen ze je hier helpen.

Oeps, dit is blijkbaar al een heel oud topic. Het probleem zal waarschijnlijk al lang zijn opgelost. Zoveel te beter.