Volledige versie bekijken : Tips londen?



Baki
19 August 2009, 19:31
Hallo iedereen,

Wij hebben toch besloten om nog op reis te gaan. En we gaan begin september op reis naar Londen. We gaan 5 nachten dus we hebben wel tijd om wat te zien. Hebben jullie tips over bezienswaardigheden?
Ik ben namelijk nog nooit in Londen geweest en er is zoveel te zien he!
Wat moeten we zeker gezien hebben?
Constantyn gaat trouwens op vakantie bij de grootouders! :)
Dus we kunnen nog eens lekker met zijn 2tjes weg. Ik ga hem wel heel hard missen maar Londen is veel te druk voor zo'n kleintje!

Groetjes

Baki

welsey1983
19 August 2009, 20:02
Hey Baki,

Wij zijn zelf 3 dagen geweest en hebbe serieus wat gewandeld.Wat ge zeker moet zien is :
Madama Tusseauds,Musical Grease ( was echt heel goed,zen geld waart !!! ),Thames ( rond ritje met den boot ),Wimbledon.
Voor de vrouwen: Oxfordstreet,zeer lange winkelstraat en in primemark is het zeer goedkoop winkelen.
De metro is daar een fantastische verbinding al kan die soms wat druk zijn maar da hebt ge hier ook met de spitsuren.
Groetjes

Baki
19 August 2009, 20:21
Bedankt!
Wij wouden ook naar het natural history museum kijken en ook waarschijnlijk naar het windsor kasteel.
Is dat de moeite waard?
We hebben veel tijd dus we kunnen veel kijken he! :good:

welsey1983
19 August 2009, 21:11
Wij hebben veel dingen op voorhand gepland om toch een iets ofwat deftig wat te kunne zien.Zelf zijn we er niet naar geweest maar met wat zoekwerk lees je er wel wat over,heb ik ook gedaan.Het was in ieder geval de moeite voor ons.Ga je met de Eurostar?

Baki
21 August 2009, 16:32
We hebben nog een paar dingen op het lijstje gezet:
St. Paul's cathedral die lijkt me wel de moeite
Buckingham palace
Een musical: waarschijnlijk Billie Eliot
En ik vroeg mij eigenlijk af of London Zoo de moeite is.
Iemand van jullie daar al geweest?
Ik ga in ieder geval als wij terug zijn een hoop foto's hebben! :D

welsey1983
21 August 2009, 16:41
London zoo zijn wij geweest en tis groter dan die van Antwerpen.Gezellig rond wandele en wa foto's neme van de dieren.De musical vonden wij ECHT de MOEITE !!! Moete gedaan hebbe