Volledige versie bekijken : steeds dezelfde update



gunther
21 August 2009, 18:29
hallo,

zoals de titel al zegt heb ik de laatste dagen steeds dezelfde update die mijn laptop installeerd.

beveiligingsupdate voor microsoft xml core service 4.0 service pack 2

deze is dus de boosdoender

mijn service pack 2 is vandaag geinstalleerd dus ik dacht dat dit het probleem zou oplossen maar ook niet

wie weet raad ?

alvast bedankt
gunther

welsey1983
21 August 2009, 21:30
Probeer de update eens via de website te downloaden en dan te installeren.

gunther
27 August 2009, 00:21
Probeer de update eens via de website te downloaden en dan te installeren.

hij blijft steeds dezelfde update doen, terwijl in mijn lijst met reeds geinstalleerde updates deze steeds als geslaagd staat.

kheb hem via de microsoftsite ook gedownload maar nog steeds hetzelfde.

iemand raad ?

thanks
gunther

Milo
27 August 2009, 11:52
Gunther , volmondig Ja ,

Piece of cake eigenlijk maar je moet het gewoon eerst eens even voorhebben natuurlijk ( I once had the same issue )
Je dit als volgt oplossen :

Je gaat je naar Start >> Configuratiescherm en klikt op Systeem en onderhoud. Klik dan in het volgende scherm op Windows Update.

Klik dan rechts op de regel "Beschikbare updates weergeven".

In het scherm wat dan volgt krijg je de lijst met je updates. Klik dan met de rechtermuisknop op een update en kies de optie "Update verbergen". Zodra je dit hebt voltooid en opnieuw gaat kijken naar het aantal updates zal er de melding staan dat er geen updates beschikbaar zijn, en de knop is weg.

Wil je alle updates die je verborgen hebt weer zien omdat je ze toch wilt installeren klik dan rechts in het Windows Update scherm op "Verborgen updates herstellen".

Grtz ,

M

gunther
27 August 2009, 11:55
hey

SUPER !!!

thanks voor je info.

grts
gunther

Milo
28 August 2009, 08:53
hey

SUPER !!!

thanks voor je info.

grts
gunther

Graag gedaan se :)

Mag slotje hierop ? ?