Volledige versie bekijken : kan netscape en internet explorer niet verwijderen



franciska123
26 August 2009, 08:44
ik heb mozilla geinstalleerd maar kan internet explorer niet verwijderen en ik heb ook nog netscape en die kan ik ook niet verwijderen, bij software en configuratie want er komt steeds de melding dat ik een install log tekort heb

ook andere programmas die ik gedownload heb kan ik niet meer verwijderen , wat moet ik doen ? zoals imesh ik krijg volgende meldingen bv bij photomeister file "c;\program files\photomeister.unus000.dat" does not exist

of could not open logfile 'c:\program files\janus4\

enz

dan nog een vraagje als ik alles van mijn computer verwijder en dan denk ik dat ik de windows cd niet meer heb om volledig opnieuw op te starten

en dan nog een vraagje als ik volledig moet opnieuw opstarten , ben ik dan mijn lijst met al mijn favorieten kwijt ?

carina

Jelle
28 August 2009, 10:39
Dat je Internet Explorer niet kan verwijderen is normaal. Microsoft heeft zijn browser volledig vervlochten met Windows en daardoor is hij niet verwijderbaar. Je kan het Internet Explorer component wel uitschakelen, maar dat verwijdert alleen het icoontje.

Die problemen met andere programma's zijn wel niet normaal. Best post je eens een HijackThis-logje in het HijackThis-forum. Hoe je dat doet, lees je hier (http://www.minatica.be/showthread.php?t=39088). Zo zijn we toch al zeker dat het niet door spyware of een virus komt.

Ik denk dat je met "volledig opnieuw opstarten" formatteren en Windows herinstalleren bedoelt? Daarvoor heb je inderdaad de Windows cd nodig en dan ben je ook alles kwijt (ook je favorieten), tenzij je ze back-upt (bv. op een externe harde schijf, of op een andere partitie).