Volledige versie bekijken : Wil iemand een spray maken voor mij?



insaniacbe
28 August 2009, 20:36
Hallo iedereen willen jullie een spray maken voor mij
Dit moet erin komen :
mijn naam In$anIacBe
Deze foto : http://www.firefox-start.com/screenshot/Cristiano_Ronaldo.jpg
Deze foto : http://www.spirituelewinkel.nl/contents/media/gevleugeld_hartje.jpg
En de grote van de spray moet : 250 x 250

minQkel
28 August 2009, 22:14
spray?

insaniacbe
29 August 2009, 12:27
spray?
Game logo of foto

Pjj
29 August 2009, 13:21
Opnieuw ...

peenif
29 August 2009, 14:18
Amaai insaniacbe, je doorloopt hier een prachtig parcours moet ik zeggen :eek:

- 19 augustus : wil je logo maken voor mij - 22 augustus : mag slot op
- 21 augustus : logo voor 5digit - 28 augustus : mag slot op
- 24 augustus : banner maken voor mij - 27 augustus - mag slot op
- 28 augustus : spray voor insaniac.be - ...........

Hopelijk zit hier ergens op het forum een full-time vrijwilliger :rolleyes: die zo om de drietal dagen uw wensen wil inwilligen maar 'k zou er toch maar niet teveel op rekenen want zo werkt het nu eenmaal niet.

Ben toen ook eens op bezoek geweest (insaniac.be) en wat daar staat in dit reisverslag over Roemeniƫ....pff, 200 km langs de Donau over gevaarlijke bergen en dan nog op quasi onberijdbare wegen :foei: - de Donau provincies Mehedinti, Dolj, Teleorman, Giurgiu, Calarasi en Constanta zijn agrarisch gebied bij uitstek en zo vlak als onze polders, een landstrook van grosso modo 400 km lang en zo'n 100 km breed.
A propos, heb er de laatste 13 jaar zo'n 32.000 km rondgereden zonder enig probleem.

ajaxloverr
29 August 2009, 16:03
Amaai insaniacbe, je doorloopt hier een prachtig parcours moet ik zeggen :eek:

- 19 augustus : wil je logo maken voor mij - 22 augustus : mag slot op
- 21 augustus : logo voor 5digit - 28 augustus : mag slot op
- 24 augustus : banner maken voor mij - 27 augustus - mag slot op
- 28 augustus : spray voor insaniac.be - ...........

Hopelijk zit hier ergens op het forum een full-time vrijwilliger :rolleyes: die zo om de drietal dagen uw wensen wil inwilligen maar 'k zou er toch maar niet teveel op rekenen want zo werkt het nu eenmaal niet.

Dit waren wijze woorden ;)

insaniacbe
29 August 2009, 16:15
Jah maar wil je 1 make dan

insaniacbe
31 August 2009, 19:23
[QUOTE=Ben toen ook eens op bezoek geweest en wat daar staat in dit reisverslag over Roemeniƫ....pff, 200 km langs de Donau over gevaarlijke bergen en dan nog op quasi onberijdbare wegen :foei: - de Donau provincies Mehedinti, Dolj, Teleorman, Giurgiu, Calarasi en Constanta zijn agrarisch gebied bij uitstek en zo vlak als onze polders, een landstrook van grosso modo 400 km lang en zo'n 100 km breed.
A propos, heb er de laatste 13 jaar zo'n 32.000 km rondgereden zonder enig probleem.[/QUOTE]

Dit is mijn site niet ...

Emile.H
1 September 2009, 12:33
Als mensen hier al een tijdje actief zijn op dit forum, en je vraagt enkele keren eens iets. Dan doen wij dat voor jou. Maar als je hier vanaf de eerste dag komt vragen voor logo's, blijven we dat niet doen. Dit kost ook veel tijd voor de mensen hier.
Als je op voorhand weet dat je veel logo's (grafisch werk), gaat nodig hebben voor je gaming-team. Kan je best beginnen met zelf photoshop te leren. Dan kan je zelf precies uitwerken wat je wil. Of een designer voor je team zoeken. Dat hebben wij voor ons css-team...

Ik wil niet vervelend doen he insaniac, maar wij hebben samen toch al wat tijd in jou werkjes gestoken hoor...

Keystroke
1 September 2009, 14:00
Als je op voorhand weet dat je veel logo's (grafisch werk), gaat nodig hebben voor je gaming-team. Kan je best beginnen met zelf photoshop te leren. Dan kan je zelf precies uitwerken wat je wil.

En je kan hier (http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=212) beginnen ;)