Volledige versie bekijken : electrabel arg...



teken
30 August 2009, 02:37
de Electriek valt uit..flop programatie van uren..weg..
dan, deze nacht 02.25u, Idem zelfde problem.

Mijne pc zei...Bzwwzw.....
En mijne tv maakte een heel raar lawaai, ik dacht dat die ging ontploffen


electriek..down....

ik weet nog niet wat ik zal doen, maar Iets is alvast zeker.
ik zeg, oke.. dat die eens uit valt kan gebeuren...

-maar dit is hier zo precies..trendy geworden...

Mijn onkosten seder 5jaar :
2 dvd' spelers ,1Videorecorder, 3 tv's, 2 computer Voedingen,
een paar lampen ,

En nu effe gelukt gehad , alles draaid nog, en hopelijk is mijn harddisk niet beschadigt.

Moest ik een Camion hebben,
tjonge, k'rij hem recht binnen in hun centrale..zo kwaad ben ik.



- wel ja laat eens zien ; 75€ per maand aan electrabel... x12 maanden dit sparen, ohja.. ne nieuwe tv en pc op hun kosten... " So it Be."


ik ben....Arg...

2B's
30 August 2009, 08:51
Ik kan je ongenoegen begrijpen teken maar langs de andere kant moet ik dan toch opmerken dat, indien het zo trendy is, je toch ook de nodige voorzorgsmaatregelen kunt treffen. Back-up op een externe harde schijf, op dure apparaten kun je best overspanning beveiligingen zetten. Ik weet dat kost ook geld maar het bespaart je andere kosten die je toch niet op electrabel zult kunnen verhalen. Wordt nu niet kwaad over deze opmerking, ik weet maar al te goed hoe jij je voelt. Wij hebben dit probleem hier ook gehad (woon 500m van de centrale) waarbij, telkens een andere turbine werd gestart, overspanning vrij kwam die onze apparatuur niet echt kon verdragen.

Elboulle
30 August 2009, 16:50
Omg....Gelukkig woon ik een paar gemeenten verder van de centrale....Maar yep, een overspanningsbeveiliging en back-ups kunnen je heel wat leed besparen...

Groetjes!!!

compuchrisje
30 August 2009, 23:19
Innige deelneming ook, hetzelfde hier ook voorgehad, nog geen maand geleden. Twee keer kort na elkaar. Gevolg: wekker ging niet af, een halve dag zonder stroom. Geen gewone panne, maar wel een boom die een kabel had vernield. Dàn pas besef je dat al die snufjes niet alleen nuttig zijn maar soms ook dodelijk. Tegelijkertijd hadden we immers geen telefoon en die enkele rolluiken op elektriciteit bleven potdicht. Bedenk dan eens wat je krijgt als zowat alles elektronisch is beveiligd? Gevangen in je eigen kooi dus.
En ja, de tweede keer waren we net met de pc bezig en zwwwwwwffff, fini, niks meer. Gelukkig, denk ik toch, geen letsels aan overgehouden.
Het kan zijn dat het 'hun' manier is om te bewijzen dat we kerncentrales nodig blijven hebben, maar ik vrees toch dat ze gelijk hebben, met het steeds groeiende verbruik.

teken
30 August 2009, 23:59
morgen zal ik eens langs gaan, en zien hoe en wat... ik plooi zeker niet.
klant is wet. en niet ongekeerd.

als die mannen toch maar aan geld denken, mogen ze er een beetje geven ze..
inplaats van eens te gaan zonnen in de bahama's... rofl

dit is wel niet tegen het werkvolk bedoelt, maar tegen die Geldwolfen.

g_man
31 August 2009, 08:17
morgen zal ik eens langs gaan, en zien hoe en wat... ik plooi zeker niet.
klant is wet. en niet ongekeerd.

als die mannen toch maar aan geld denken, mogen ze er een beetje geven ze..
inplaats van eens te gaan zonnen in de bahama's... rofl

dit is wel niet tegen het werkvolk bedoelt, maar tegen die Geldwolfen.Ik ben eens benieuwd naar de uitslag...;)

Sarana
31 August 2009, 12:21
Blijkbaar kan je daarvoor wel klacht indienen maar niet bij Electrabel zelf maar bij de distributienetbeheerder van jouw regio.
Dit artikel gaat over gelijkaardige schade:



http://74.125.77.132/search?q=cache:r1EzovO5rS0J:www.nieuwsblad.be/Archief/Artikel/index20050212GRVCEHA0.aspx+schade+door+elektricite itspanne&cd=5&hl=nl&ct=clnk&gl=be