Volledige versie bekijken : Netwerk=> met wachtwoord beveiligd delen



Sp@rk
6 September 2009, 18:00
Het probleem zit em zo

met wachtwoord beveiligd delen kan ik gewoon niet meer uitschakelen en zou zelf niet wanneer ik het ingeschakeld heb ofzo :cry: zou dit uitgeschakeld moete krijgen heb al 100 keer geprobeerd laptop terug opstarten enz niets helpt

iemand raar hier mee ??

PeterN
7 September 2009, 17:53
Welk besturingssysteem heb je? Het gaat over gewoon mapjes die je wil delen?
Met 'krijg het niet uitgeschakeld' bedoel je dat die optie er niet is of dat hij niet aan te vinken is? ...

Sp@rk
7 September 2009, 19:32
besturings systeem is Vista home basic

de optie met wachtwoord beveiligd delen is ingeschakeld en krijg het gewoon niet uitschakelen klik het open neem optie uitschakelen en blijft gewoon op ingeschakeld staan al geprobeerd van reboot enz... tevergeefs

PeterN
7 September 2009, 22:07
Ik heb even gezocht (http://groups.google.nl/groups?q=Password+Protected+Sharing+disable&hl=nl&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wg)...en meestal is de oorzaak het gast account. Log in als administrator en kijk eens na als je een gast account hebt (configuratiescherm/gebruikers account) wis het eventueel of zet alleszinds paswoordbeveiliging af. Probeer dan eens opnieuw.

Sp@rk
7 September 2009, 22:45
heb juist even gekeken en ja der stond der idd 1 kan dit enkel uitschakelen dit dan ook maar even gedaan en reboot gedaan en nadien geprobeerd en nog steeds het zelfde :-(

PeterN
7 September 2009, 23:11
Je moet alleszinds zorgen dat er geen paswoord op het guest account is voor je het disabled, anders heeft het nog geen effect. Klik hiervoor rechts op het gast account en kies zet paswoord. Laat het paswoord nu blank en ga verder. Hierdoor is het gast paswoord gewist. Probeer nu eens.

In je netwerkcentrum moet je ook eens kijken als je op een particulier netwerk zit en niet een openbaar. Zoniet, kan je dat veranderen door erachter op de link 'aanpassen' te klikken en voor particulier te kiezen. Mss dat het helpt?

Sp@rk
13 September 2009, 18:07
deze mag op slot :) thx PeterN