Volledige versie bekijken : Draadloos wachtwoord verwijderen



Rover01
6 September 2009, 19:46
Ik heb met mijn laptop bij een vriend (met zijn toestemming) eens draadloos ingelogd op zijn internetverbinding.
Ik heb ongelukkig genoeg het vakje "verbinding opslagen op deze computer" aangevinkt gelaten.
Nu zou ik dit wachtwoord willen verwijderen maar vind nergens een mogelijkheid.
Misschien is het simpel maar kijk ik er over.
Is er iemand die hiervoor de weg weet?
Mijn laptop is een Toshiba met Vista.

g_man
6 September 2009, 20:21
Ik zie niet in welk probleem dat geeft?

compuchrisje
6 September 2009, 20:24
Als je nog eens bij die vriend bent, gewoon inloggen en aanpassen, daarna niet meer opslaan natuurlijk. Ofwel via netwerkcentrum die verbinding verwijderen... denk ik.

Rover01
6 September 2009, 20:34
Als je nog eens bij die vriend bent, gewoon inloggen en aanpassen, daarna niet meer opslaan natuurlijk. Ofwel via netwerkcentrum die verbinding verwijderen... denk ik.

Daar zit hem juist het probleem omdat het wachtwoord is opgeslagen wordt er niet meer naar gevaagd. Er wordt onmiddellijk verbinding gemaakt met de router. Ook na het verbreken van de verbinding en dan terug verbinding maken wordt er geen wachtwoord meer gevraagd.

g_man
6 September 2009, 20:39
Als uw vriend het paswoord verandert is het toch opgelost. Dan kan jij er niet meer in.

Rover01
6 September 2009, 20:48
Als uw vriend het paswoord verandert is het toch opgelost. Dan kan jij er niet meer in.
Dat klopt maar daarmee is mijn vraag of probleem niet opgelost.
Ik zou het wachtwoord willen verwijderen en wel om volgende redenen.
Wanneer ik op reis ga en mijn laptop mee neem en dan op internet wil gaan via de WIFI van het hotel krijg ik een inlog naam en wachtwoord. Nu geef ik opdracht om dit op de PC op te slaan, zodat ik dit niet meer moet ingeven zolang ik er verblijf.
Maar in een ander hotel krijg ik weer dergelijke gegevens. Dit had ik er niet bij vermeld bij mijn vraagstelling.
Nu zou ik deze wachtwoorden willen verwijderen, evenals dit van mijn vriend.

carl
6 September 2009, 20:56
Rechterklik op de netwerkadapter rechts onder in de tray
verbinding maken met draadloos netwerk/draadloze netwerken weergeven
voorkeursnetwerken beheren/aanpassen

En dan gewoon de netwerken verwijderen ;)

Rover01
6 September 2009, 21:12
Bedankt Carl,

Heb het toegepast en het wachtwoord is verwijderd.
Het is zo simpeld als wat maar men moet het weten.