Volledige versie bekijken : Ps CS3 + Vista SP1 64bit



Toelly
9 September 2009, 18:28
Ik weet niet zeker of het hier de juiste plaats is om dit te vragen, maar ik zit met een probleem. Onlangs heb ik een nieuwe notebook gekocht met Windows Vista SP1 64bit erop. Maar nu werkt mijn Photoshop CS3 hier niet meer op. Wanneer ik het programma opstart, verschijnt er een fractie van een seconde een scherm, waarna het vanzelf weer sluit.
Weet iemand hier toevallig een oplossing voor?

peenif
10 September 2009, 07:33
Ik kan U daar in ieder geval geen antwoord op geven (heb zelf nog XP SP3), het lijkt mij eerder een probleem met het besturingssysteem. Heb even gegoogeld en ja er zijn mensen die PS CS3 draaien op Vista 64bit niettegenstaande PS CS3 een 32bit programma is (vanaf CS4 bestaat een 64bit versie).
Ik denk dat U eerder verder kan geholpen worden in het 'Windows' forum en zal uw topic naar daar verplaatsen.
Succes alvast.

PeterN
10 September 2009, 08:35
Heb je al eens geprobeerd met rechts te klikken op de opstartlink en dan 'uitvoeren als administrator' kiezen?
Btw, je zal uw windows updates eens moeten draaien, we zijn al aan SP2 voor Vista 64bit ;)

Baloeke
10 September 2009, 11:34
Ik heb cs3 lopen op een vista (32 bit) Heb geen problemenom deze op te starten.

PeterN
10 September 2009, 12:57
Ik heb cs3 lopen op een vista (32 bit) Heb geen problemenom deze op te starten.
Ik heb vista 64bit en heb ook al eens PS geïnstalleerd. Ik weet de versie wel niet maar werkte (http://www.minatica.be/showthread.php?t=61984) toch;)

Toelly
10 September 2009, 18:13
Btw, je zal uw windows updates eens moeten draaien, we zijn al aan SP2 voor Vista 64bit ;)

Hij doet niet anders dan updates installeren, elke keer als ik de computer afsluit moeten er updates geïnstalleerd worden :P


Heb je al eens geprobeerd met rechts te klikken op de opstartlink en dan 'uitvoeren als administrator' kiezen?

Het werkt! :bow: Fantastisch, bedankt é ;)