Volledige versie bekijken : New Poly Win32



niorune
13 September 2009, 12:45
Hallo,
kan iemand me hier helpen ?
Ik heb "New Poly Win32" op m'n laptop zitten en zet alles van windows geblokkeerd.
Kan zelfs geen systeemherstel doen ?!
Hoe kan ik dit oplossen mits jullie hulp ?
HELP HELP HELP

met vriendelijke groeten,
niorune

Rosty
13 September 2009, 13:20
Kun je een HijackThis logje posten?

niorune
13 September 2009, 13:22
Kun je een HijackThis logje posten?


Heb dit al geprobeert maar lukt niet een log te maken :cry:
Hoe kan ik dit oplosen ?

Rosty
13 September 2009, 13:28
Kun je volgend programma via een usb stick op je laptop krijgen en dan uitvoeren:

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware) via hier (http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe) of hier (http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html).
Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.
Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".
Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.
Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.
Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder)
De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.
Kopieer en plak de inhoud van het logje in je volgend antwoord, samen met een nieuw HijackThis log.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.
Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

niorune
13 September 2009, 13:41
Kun je volgend programma via een usb stick op je laptop krijgen en dan uitvoeren:


Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware) via hier (http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe) of hier (http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html).

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".
Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.
Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.
Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder)
De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.
Kopieer en plak de inhoud van het logje in je volgend antwoord, samen met een nieuw HijackThis log.
Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.
Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.



Er lukt niets voor het installeren ! COM Surrogate werkt niet meer... krijg ik als melding wanneer ik iets moet openen in verkenner of via usb-stick.
Als ik de installatie wil uitvoeren krijg ik een melding dat exe-bestand niet lukt.
Ik heb een recovery-disk (3) maar hoe kan ik deze opstarten ?

Rosty
13 September 2009, 15:46
Start eens de PC op in veilige modus en probeer dan MBAM te runnen!

niorune
13 September 2009, 15:49
Start eens de PC op in veilige modus en probeer dan MBAM te runnen!


Hallo,
bedankt voor de hulp alvast !
Ik heb de recovery kunnen doen met enige nadeel dat ik alles opnieuw moet installeren. Maar liever dat dan die lastige virus die ik moeilijk weg kreeg !
Toch bedankt voor de hulp !
Deze site is ECHT DE BESTE !!! :good::good::good: