Volledige versie bekijken : Wat doe je als ...



Obsessed
14 September 2009, 20:35
Dit leuke ideetje werd me ingefluisterd door Sarana (http://www.minatica.be/member.php?u=17804), waarvoor dank :bow:

De regels:

Iemand stelt een vraag: Wat doe je als je gaat winkelen en je merkt aan de kassa dat je niet genoeg geld bij je hebt?

De volgende antwoordt wat die in dat geval zou doen b.v.: Alles laten staan en naar de bank gaan om geld.

Vervolgens mag de antwoorder zelf een vraag stellen beginnend met: Wat doe je als...

Obsessed
14 September 2009, 20:36
Hier komt de eerste dan ;)

Wat doe je als je op het toilet zit en veel te laat merkt dat er geen toiletpapier is :damn:

g_man
14 September 2009, 20:39
Roepen: "Breng mij eens een rol WC-papier" ... :)

Wat doe je als je aan de pomp staat en je benzine getakt hebt ipv diesel?

Adnilleke
14 September 2009, 21:07
Naar mijne Loetie bellen :rofl:

Wat doe je als een je een rood zakdoekje bij witte was hebt gewassen ?

g_man
14 September 2009, 21:46
Die was de volgende keer bij de rode was wassen :rofl:

Wat doe je als je in de auto zit, op de autostrade rijdt, en je dringend moet plassen?

Aikimyke
15 September 2009, 00:14
alles toeknijpen en de eerst volgende tankstation de vuile toiletten nog meer bevuilen... :)

Wat doe je als je in een chique restaurant zit en je moet er plots ene laten vliegen? en in het ergste geval dat je weet dat het een hele luide zal worden?

Adnilleke
15 September 2009, 06:13
Zeer luid hoesten :rofl:
Wat doe je als het water giet en je hebt geen paraplu mee ?

Obsessed
15 September 2009, 13:02
Je kleren te drogen hangen zodra je thuis bent :damn:

Wat doe je als je op de autosnelweg een loslopend paard tegenkomt?

Aikimyke
15 September 2009, 13:12
uit mijn auto stappen en op dat paard springen en dan lekker naast de fille galoperen hihihi

Wat doe je als je weet dat je schoonmoeder langst komt en je hebt geen zin? Maar moet wel van je vriendin/vrouw bij haar blijven?

yanaika
15 September 2009, 18:54
zeggen dat je juist de uitslag van de dokter hebt gehaad en dat blijkt dat je de mexicaanse griep hebt..en ze best ni binnenkomt

http://www.linkietheo.nl./animaties_f/animaties_foto/ziek/ziek_22.gif

yanaika
15 September 2009, 18:57
wat doe je als je in een restaurant zit en de biefsteak is niet te vreten?

http://www.linkietheo.nl./animaties_f/animaties_foto/eten/eten_47.gif

Sarana
16 September 2009, 16:51
Kijken of er een hond op straat zit en de biefstuk ernaar gooien. Is er toch nog iemand blij mee.:D

Wat doe je als je in een heel lange wachtrij staat en je bent heel gehaast. Het is eindelijk bijna aan jou maar de mens voor jou begint gans zijn leven te vertellen aan de verkoper?




@Obsessed: Thank you, graag gedaan! ;)

Aikimyke
16 September 2009, 20:53
Mijn levensverhaal er mee tussen gooien en tussentijds doe ik mijn bestelling...

Wat doe je als je weet dat je laatste rolletje wc papier bijna ten einde is en het is zondag en de dag erna een feestdag en niets is meer open...?

compuchrisje
16 September 2009, 22:04
Bij de bakker een extra nummer van De Zondag meepikken en net als in oudere tijden in stukjes snijden. Pakje van maken, gaatje erin en koordje erdoorheen.

Wat doe je als je nagenoeg geen kleingeld meer hebt, enkel briefjes, en die rot-automaat ook 2 euro-munten weigert?

yanaika
16 September 2009, 22:11
een papiertje schrijven met daarop defect en aan het automaat hangen en als er flikken komen zeggen ja maar het machien marcheert niet....

http://www.linkietheo.nl./animaties_f/animaties_foto/verbazing/verbazing_13.gif

Aikimyke
16 September 2009, 22:15
een papiertje schrijven met daarop defect en aan het automaat hangen en als er flikken komen zeggen ja maar het machien marcheert niet....


http://www.linkietheo.nl./animaties_f/animaties_foto/verbazing/verbazing_13.gif


hihi geef je een volgende stelling??;)

yanaika
16 September 2009, 22:16
wat doe je als je achter iemand staat en die mens laat een briefje van honderd euro vallen..maar het is wel een rijke stinkerd en heel arrogant......


http://www.linkietheo.nl./animaties_f/animaties_foto/geld/geld_26.gif

Phil O'Sophe
16 September 2009, 22:17
Eens aan dat briefje ruiken of het ook stinkt !

Wat zou je doen als je op je werk merkt dat je twee rechterschoenen aan hebt?

g_man
16 September 2009, 22:55
één uittrekken en zeggen dat ik mijn voet verstuikt heb.:p

Wat doe je als plots, in het miden van de straat, de naad van je broek scheurt er hoogte van je bilspleet...

Obsessed
17 September 2009, 13:40
Mijn jas om m'n heupen binden zodat dat over m'n achterste hangt.

Wat doe je als voortdurend op de deurbel wordt gedrukt terwijl je alleen thuis ben en net zalig in bad ligt te genieten?

yanaika
17 September 2009, 16:38
even uit bad stappen en zien of de persoon de moeite is om open te doen zo niet blijft hij staan en kruip er terug in...


wat doe je als je dringend naar de grote wc moet en er is nergens een cafe of zo waar je kan binnen stappen

http://www.linkietheo.nl./animaties_f/animaties_foto/wc/wc_16.gif

Aikimyke
17 September 2009, 17:54
mij ergens in een verlaten hoekje plaatsen en doen alsof ik mijn schoenen vastdoen als er iemand passeert

wat doe je als je geen zin hebt om te gaan werken om thuis te kunnen blijven??

Sarana
17 September 2009, 21:01
Bellen naar mijn werk dat onderweg op de snelweg mijn hele voorruit eruit is geklapt door een sterretje in de ruit dat ik niet had opgemerkt. Ik kan zo totaal niet verder rijden en moet dus eerst een nieuwe ruit laten plaatsen. Dat kan wel lang duren...:p

Wat doe je als er op de bus iemand met een joekel van een hond zit en dat beest legt zijn kwijlende muil in jouw schoot waardoor heel je kleren vies zijn?

yanaika
17 September 2009, 21:17
ik zou de hond aaien en zeggen ho wat ben je lief maar ik hoop dat je baasje ook niet zo kwijlt als jij want dan zien zijn vrouw haar kleren er ook niet echt fris uit...

wat doe je als je naar een openbaar toilet gaat en je trekt de deur open en je ziet daar een koppeltje hevig staan vrijen....

Obsessed
17 September 2009, 21:26
Luidkeels de lokale filmploeg erbij roepen :rofl:

Wat doe je als je na 1 uur aanschuiven voor een loket, met nog één persoon voor je, heel heel dringend moet plassen. t'Is echt niet meer te houden.

yanaika
17 September 2009, 21:37
ik zou zeggen in haar oor:ik werk voor bin laden en als je me niet laat voorgaan laat ik de bom op mijn lijf ontploffen....

je staat in de winkel voor de allernieuwste uitgave van een spelletje voor de pc
je merkt op dat er nog maar èèntje in het rek staat maar er zijn nog mensen voor u en je wil het nog hebben vandaag....


http://www.linkietheo.nl./animaties_f/animaties_foto/verbazing/verbazing_01.gif

Sarana
18 September 2009, 14:35
Ik zou roepen: Hé kijk, er gooit iemand vanuit een helikopter allemaal briefjes van 100 euro naar beneden op straat!!
Voila: Gans de winkel voor mij alleen en ik kan rustig mijn spelletje kopen.:D

Wat zou je doen als je liefje je vol fierheid een cadeau geeft en je krijgt iets wat je eigenlijk heel stom en lelijk vindt?

compuchrisje
18 September 2009, 17:16
Ben niet meer in de situatie (liefje-jong), dus op dit ogenblik zou mijn reactie zijn: kom, samen naar de winkel en ik kies zelf wel wat.

Kom je in die winkel en die willen niet ruilen, vanwege geen ticket meer (liefje wou niet dat ik het zou vinden).

Sarana
22 September 2009, 19:16
Omdat ze niet willen ruilen zou ik samen met mijn partner dan maar gaan eten op restaurant. Zo kunnen we samen toch genieten en het mislukte cadeautje vergeten.

Wat zou je doen als je aan het behangen bent in huis en net bij de laatste baan, trek je per ongeluk een hele scheur in het papier. Je hebt echter te weinig rollen papier gekocht en dat behang is net uitverkocht.

compuchrisje
22 September 2009, 22:26
Ideaal moment om eindelijk die nieuwe kast te kopen!

Wat doe je als je doodziek (bv de beruchte M-griep :D) in de wachtzaal van de dokter komt en er 8 patiënten je voor zijn?

Obsessed
23 September 2009, 10:26
In het midden van die wachtzaal op de grond gaan liggen en luidkeels beginnen kermen.

Wat doe je als je aan de bankautomaat, in een drukke winkelstraat, net je kaart hebt ingevoerd als plotseling het alarm van die bank begint te loeien?

Sarana
23 September 2009, 13:02
Maken dat ik weg ben en meteen Card-Stop contacteren. Als alles weer in orde is in de bank, mijn kaart terug gaan vragen.

Wat zou je doen als je bij de kapper bent en je ziet dat die je haar helemaal niet knipt zoals je vroeg. In plaats van het gevraagde knipt ze een kapsel dat nu erg in de mode is maar dat jij afschuwelijk lelijk vindt.

Sarana
3 October 2009, 22:32
Niemand een idee?
Zou je genoegen nemen met je "mislukte" kapsel omdat je altijd overal het beste van maakt of ben je iemand die zegt waar het op staat tegen de kapster en de rekening niet zal betalen omdat je kapsel nu wel echt om zeep is?

Sarana
4 October 2009, 15:44
Ik denk dat dit spelletje al is doodgebloed en het slotje zal mogen bovengehaald worden.:eek:

compuchrisje
4 October 2009, 21:23
't Is ook niet zo makkelijk om een 'deftige' nieuwe vraag te zoeken he. En wat ik zou doen als dat met die kapper foutliep? Euhm 't is eigenlijk nog nooit naar mijn zin geweest bij eender welke kapper, daarom vermijd ik die. Maar ik zou in elk geval (haar kan je niet meer terugplakken) meteen het teveel aan 'haarkorting' doorcijferen naar 'prijskorting'.

Iets dat iedereen al mss kent: je hebt je uitgedost tot in de puntjes (niet naar de kapper geweest dus) om aanwezig te zijn bij een groot openingsfeest. Daar wil je gebruik van maken om je kennissenkring, evt klantenbestand, te vergroten. Pas in het toilet, enkele uren later merk je in de spiegel dat het ticket van E5-mode nog aan je blouse hangt. Hoe los je dat op? wetende dat zovelen het duidelijk hebben gezien, maar niks gezegd.

Quazie
4 October 2009, 22:39
Laten hangen. Zo heeft iedereen gezien dat je iets nieuws aan hebt. Kunnen de anderen niet zeggen.

Met de auto,en je partner, op weg naar het theater de juiste afslag missen wegens een geanimeerd gesprek. Daardoor hopeloos te laat komen en er voor de pauze niet meer in mogen. Hoe maak jij de tijd vol?

Sarana
5 October 2009, 09:19
Aangezien we al teveel gemist hebben zou ik samen iets gaan drinken en naar de cinema gaan. Als het theaterstuk echt de moeite was zou ik later terug gaan en een tweede poging wagen er op tijd te raken.


Wat zou je doen als je voor je baas naar Brussel moet rijden om dringende papieren in orde te brengen en je raakt de weg kwijt. Je hebt geen GPS en raakt met geen mogelijkheid snel terug op je werk. Je baas is een heel opvliegend type.

Phil O'Sophe
5 October 2009, 19:18
Hem laten "opvliegen", dan ben je ervan af ! :D :lol:

Wat zou je doen als de regelafstand in de tekstverwerker van Word
steeds te groot is? (en als "enkel" geen resultaat geeft) :angry:

butskristof
5 October 2009, 19:39
Het eens op een andere pc proberen :)

Wat zou je doen als er ineens een zwerver voor je deur staat en die krijgt een hartaanval terwijl hij tegen je aan het praten is?

azziplekkus
5 October 2009, 21:09
gwn de honderd bellen?

Ik zou niet weten wat je anders zou kunnen doen =/


Wat doe je/hoe reageer je als je pc lastig doet? :p
(Bij mij loopt het meestal slecht af voor de pc *shame*)

Sarana
6 October 2009, 18:42
Een paar goeie vloeken aftrekken en helemaal ambetant worden. Dan wat gaan afkoelen en met verse moed proberen om het ding weer deftig aan de praat te krijgen. Blijf ik te kwaad dan probeer ik een ander slachtoffer te zoeken om het voor mij te fixen maar dat vind ik meestal niet.:p


Wat doe je als je een speech moet geven en je bent je tekst compleet vergeten?

compuchrisje
6 October 2009, 22:08
Eerlijk zijn, zeggen dat je wat uit je duim gaat zuigen en ostentatief je duim in je mond steken. :D

Erger is het als iemand in slaap valt tijdens je speech of opvallende tics begint te krijgen. Wat doe je dan?

Obsessed
6 October 2009, 23:16
Even tot daar wandelen en zijn gesnurk of andere geluidjes eens flink door de aula laten galmen.

Wat doe je als je met je zojuist gekochte wagen even tussen de velden doorrijdt en het plotseling keihard begint te hagelen?

azziplekkus
7 October 2009, 13:51
Sabine Hagedoren een proces aandoen, en een schadevergoeding vragen!

Wat doe je als je op cafe/restaurant een glas hebt omgestoten, zonder dat een van de garcons het gezien hebben?

Sarana
7 October 2009, 18:56
Ik zoek naar zoveel mogelijk servetten om de boel wat op te kunnen zuigen. Als er ergens een vlek op zit verberg ik het met een vaasje.:p

Wat doe je als je al de hele dag de slappe lach hebt en iemand vertelt je die dag heel droevig nieuws. Die persoon is helemaal van zijn melk en wacht op troostende woorden van jou.
Maar net dan schiet dat heel grappige je terug te binnen en hoe hard je het ook probeert tegen te houden, je schiet terug in een slappe lach.