Volledige versie bekijken : email



druppeltje
21 September 2009, 21:27
een vraagje een neef van mij heeft email vcan telenet en heeft ook een msn nu komen zijn mails van hotmal in zijn telenet
ook heeft hij in zijn kader van msn zo geen envelopke staan voor naar zijn emails te gaan
weet iemand hoe hij zijn envelopke daar op krijgt en dat zijn mails van hotmail gewoon komen i p v in zijn telenet mails
grtjs

Mike
21 September 2009, 22:38
1. We appreciëren het zeer op dit forum als er op zijn minst geprobeerd wordt met leestekens en hoofdletters te werken. Dit bevorderd te leesbaarheid van je posts en maakt dat andere gebruikers sneller geneigd zijn je te helpen.

2. Heeft hij zijn Hotmail instellingen al eens gecontroleerd? Het ontbreken van de envelop in WLM lijkt me een instelling van WLM zelf.
Nu, ik zit zelf in Nederland (nog nét) dus ik gebruik sowieso geen Telenet; lijkt me stug dat Telenet zoveel invloeden heeft? Bijna onmogelijk zelfs dat je ISP instellingen in WLM gaat veranderen.
Wat zeggen andere forum gebruikers hierover?

ultddave
22 September 2009, 11:02
Das raar, die 2 werken allebei afzonderlijk. Ik heb ook een telenet en hotmail adres, ik krijg de emails op de respectievelijke inboxen.

Ik zou eens naar http://www.hotmail.com surfen, inloggen met je msn account en dan eens kijken of je daar misschien niet iets moet activeren? Rechts op de site kan je ook via de link "opties" je opties van hotmail instellen.

Daar staat oa de optie "Email automatisch doorsturen naar ander emailaccount" (forwarding). Misschien is dit aangezet waardoor je dus de emails op het telenet account ontvangt.

Mvg,
Dave

PS: Dat probleem van dat icoontje; Geen idee om eerlijk te zijn. Als je naar www.hotmail.com surft en inlogt kan je daar normaal gezien je emails ook bekijken als dat knopje in MSN weg is.

compuchrisje
22 September 2009, 17:51
Mails van hotmail of live mail komen niet 'in telenet', enkel in het mailprogramma door de tip van ultdave te volgen.
Berichten die naar het telenet adres van je neef worden gestuurd komen daar al standaard in, de hotmail of live mail moet je apart als extra account instellen. Die laatsten gaan ook over een andere server dan die van je provider (telenet).
Het ontbreken van het envelopje is ook voor mij een raadsel, heb mijn Live Messenger uitgepluisd en daar is nergens een optie om dat in te stellen. Dus heb ik zo'n stil vermoeden dat je over Windows Messenger bezig bent, dat ook in outlook express meekomt bij installatie van Windows.

Mike
24 September 2009, 21:09
ook heeft hij in zijn kader van msn zo geen envelopke staan voor naar zijn emails te gaan
weet iemand hoe hij zijn envelopke daar op krijgt (...)

Heb je er rekening mee gehouden dat de nieuwe Live Messenger het 'envelopje' niet onder de naam en schermafbeelding heeft staan, maar aan de rechterkant van het WLM scherm?