Volledige versie bekijken : htc tynt 2



teken
22 September 2009, 20:48
http://www.telecomwereld.nl/pic/news/2138/tytn2.jpg


wie heeft zo een gsm ?

wel, op die gsm staat een Weerbericht, en zodra m'n Geld op uw pay&go kaart zet, dan connect het weerbericht.

het is niet van , niet mogen ofzo ..ie connect zo ie zo...Al uw Geld eraf.
jammer. anders het is een Deftige Toestel.


Als iemand zo een toestel geeft replay maar. hoe ik deze functie kan verwijderen permanent,
OF! als iemand een dergelijk toestel geeft met wifi.. laat eens weten,

Want ik wil een (ander) Toestel met Wifi...
thnx.

Jelle
22 September 2009, 21:58
Gewoon de GPRS connecties verwijderen via Verbindingen, als je die verder ook niet gebruikt. Anders zit je zo ook te betalen voor de ingebouwde MSN Messenger.

Zelf heb ik MSN ook ineens verwijderd van m'n Touch, want anders importeerde hij automatisch alle MSN contactpersonen. Ik kan nu nog steeds het weerbericht via Wifi ophalen.

teken
22 September 2009, 22:03
Gewoon de GPRS connecties verwijderen via Verbindingen, als je die verder ook niet gebruikt. Anders zit je zo ook te betalen voor de ingebouwde MSN Messenger.

Zelf heb ik MSN ook ineens verwijderd van m'n Touch, want anders importeerde hij automatisch alle MSN contactpersonen. Ik kan nu nog steeds het weerbericht via Wifi ophalen.

bij connections staat GPRS instellingen, en ik kan kiesen uit 2 dingen,

PAPA- Authenticatie of Chap authenticatie.
er staat nergens omdat aftezetten hmmmm....


-ik moet mss bij verbindingen gprs toestanden zetten op mijn IPS ?
eens proberen

dit weerbericht die m'n kaart leeg roofde noemt HSDPA
amaai..

ik zette het af, en het zei...reset uw toestel lol ,

carl
22 September 2009, 22:10
de PS in dit (http://www.minatica.be/showpost.php?p=485895&postcount=11) bericht:
je kan in je gsm je profiel voor GPRS verwijderen of wijzigen zodat hij er niet meer op kan en je dus niet meer per connectie betaalt dat kan meestal in instellingen > netwerk of iets gelijkaardigs.

MAW: alles gewoon op leeg instellen, dan kan de gsm doodleuk geen verbinding maken ;)

Baloeke
23 September 2009, 12:30
Heb een nokia5800. In het begin ik deze had, had ik een gelijkaardig probleem. Dit toestel ging 3 keer per dag, een verbinding maken met het internet (GPRS). Na wat zoeken in de instellingen heb ik dit kunnen afzetten dat hij niet opzoek mag gaan naar draadloze netwerken.

teken
23 September 2009, 20:58
Heb een nokia5800. In het begin ik deze had, had ik een gelijkaardig probleem. Dit toestel ging 3 keer per dag, een verbinding maken met het internet (GPRS). Na wat zoeken in de instellingen heb ik dit kunnen afzetten dat hij niet opzoek mag gaan naar draadloze netwerken.

kheb de mijne afgezet, en kzit terug op de LG Cookie.
en later van tijd zal ik eens een toestel kopen met wifi.

want inderdaad, je moet kei goed opletten kwa Connecting...
anders..:[

mijne lg geeft nu 4gig en 47ms geheugen... kheb kaartje van htc in lg gestopt.
die htc heb ik gratis gekregen dus ja.....

en daarboven op , dit model is niet vindt baar in belgie..dus ja...
einde..htc...

teken
25 September 2009, 05:33
mijn laaste woorden over HTC.

Mijne htc rommel bak is pure rommel.
ik kreeg daarjuist flop ne bericht.... dat ik nog 7Cent heb , en dat mijne gsm
blahblah.....niet meer kan zenden.

leuk he, en ik die dacht dat alles uit stond.
met deze heb ik nu, 05.30 in de morgen een Vette Mail gestuurd naar htc zelf.
dat ze failen , en dat ze nog niet eens kunnen tikken aan Ericson. en zo is het ook.

2X mijn Geld gerooft.

zie ik kreeg die htc met kabel " meer niet " Gratis. en nu doe ik het zelfde.
ie is Gratis. wie hem wilt, kom er maar om,

maar ik Zeg Wel " IE Ript Gewoon Al uw Credit af, zelfs al staan de functies uit.
en dit kinderachtige weerberricht kan je "NIET" uitzetten.
binnen de 8 uren zal die een paar Verdiepingen naar Benden vliegen ze.
zo zal het zijn,

georgke
25 September 2009, 09:57
Op zoek gaan naar de instellingen. En als je de APN tegenkomt dit venster blanco zetten. Dit is met elk toestel zo.
Als je de hsdpa afzet zet je enkel de snelle variant (3G) uit om stroom te besparen. Maar Gprs of edge is wel nog actief, waardoor je nog altijd betaald voor het raadplegen van mobiel dataverkeer.
Dit zal met een LG Cookie zo zijn, Samsung Star, .....

Op zoek gaan naar de APN instellingen, die zijn zowieso te vinden aangezien je anders nooit op internet zou kunnen met andere providers ... Dit vakje blanco maken en probleem gefixed normaal gezien.