Volledige versie bekijken : torrent downloader gezocht



yanish1005
25 September 2009, 22:04
Hallo, ik ben op zoek naar een goeie(lees snelle) bittorrent downloader waarin je kunt instellen dat je niet uploadt. ik heb niet veel internet op een maand, zie je. het is niet om illegale dingen ofzo te downloaden.

carl
25 September 2009, 22:19
In zo goed als elke torrent client kan je een speed limiet voor up en down instellen. Als je die voor up instelt op 1 kb/s ofzo is dat zo goed hetzelfde als niets.
Je moet wel onthouden dat het systeem van bittorrent peer to peer is. Als niemand upload valt er ook niet te downloaden ...
Het kan wel voorvallen dat sommige trackers of seeds je niet laten verbinden als je up/down ratio te laag is ;)

ultddave
26 September 2009, 00:51
Inderdaad, die Peer 2 Peer programma's gebruiken het principe van "Geven & Nemen". Om te nemen , moet je ook geven. Je moet goed opletten trouwens. Programma's zoals ùtorrent hebben de optie om je snelheid in te stellen. Maar er staat dan bij " 0 = Unlimited ". Dus als je de snelheid op 0 zet, staat hij eigenlijk op ongelimiteerd :D. Je moet het dus minimum op "1" zetten. ;)

Ik heb bittorrent gebruikt, maar was niet zo tevreden over de snelheid, dus ben ik overgeschakeld naar µtorrent. Waar ik - tot nu toe - tevreden over ben. Enige dingen die je moet instellen:
- Je verbindingstype (snelheid van je internetverbinding)
- Je upload & downloadsnelheid
- Het aantal connecties (Dus met hoeveel PC's je maximum wilt verbinden)

Mvg,
Dave

butskristof
26 September 2009, 10:53
Ik gebruik al een ruime tijd Vuze, wat vroeger Azureus was, ik ben hier egt zeer tevreden over, 't is echt een aanrader!
Grtn,
Kristof

Toelly
26 September 2009, 11:15
Zelf download ik niet zoveel, maar als ik een torrent dowload gebruik ik meestal opera (http://www.opera.com/)

Fakke_Berto
26 September 2009, 17:18
Als alternatief kan je Netlimiter installeren. Daarmee kan je je up- en downloadsnelheden limiteren. Er zijn nog andere interessante opties aan dat programma zoals whois ed.

DriesCORE
5 October 2009, 10:55
Voor torrent gebruik ik (en sla me niet dood) Limewire Pro
Ik download torrent tegen 350Kb/s dus ik ben er zeer tevreden mee!
Al men vrienden zeggen natuurlijk dat het noob is dat ik limewire gebruik, maar ik heb toch lekker snel mijn spelletjes, muziek, films, ...

peenif
5 October 2009, 11:05
Voor torrent gebruik ik (en sla me niet dood) Limewire Pro
Ik download torrent tegen 350Kb/s dus ik ben er zeer tevreden mee!
Al men vrienden zeggen natuurlijk dat het noob is dat ik limewire gebruik, maar ik heb toch lekker snel mijn spelletjes, muziek, films, ...

Illegaal met de snelheid van het licht als het ware...foei daar houden wij hier niet van. :angry:

DriesCORE
5 October 2009, 11:06
Illegaal met de snelheid van het licht als het ware...foei daar houden wij hier niet van. :angry:

Ik heb enkel gezegd welk programma ik gebruik ;)

peenif
5 October 2009, 11:20
Een programma "maar ik heb toch lekker snel mijn spelletjes, muziek, films, ..." ken ik niet, Limewire wel en 'k weet net als U waarvoor het gebruikt wordt, uw repliek "Ik heb enkel gezegd welk programma ik gebruik ;)" gelooft U toch zelf niet.

DriesCORE
5 October 2009, 11:21
Een programma "maar ik heb toch lekker snel mijn spelletjes, muziek, films, ..." ken ik niet, Limewire wel en 'k weet net als U waarvoor het gebruikt wordt, uw repliek "Ik heb enkel gezegd welk programma ik gebruik ;)" gelooft U toch zelf niet.

Ik kan even niet meer volgen? O.o

peenif
5 October 2009, 11:26
Goed zo.

Passant
5 October 2009, 17:35
Ik kan even niet meer volgen? O.o
Als je inderdaad enkel open-source software en creative commons muziek en films binnenhaalt, hebben we het natuurlijk bij het verkeerde eind.

DriesCORE
5 October 2009, 17:36
Ik denk dat er gewoon bedoeld wordt dat je niet alleen open-source software en creative commons muziek en films binnenhaalt.

Wat dan nog wel? O.o zoeen stuff als 18+ ??? Als je dit denkt is het antwoord NEEN (:

Sinkfun
5 October 2009, 17:46
Wat dan nog wel? O.o zoeen stuff als 18+ ??? Als je dit denkt is het antwoord NEEN (:

haha, neen,..

wat men hier bedoelt is dat jij aangeeft "illegaal" programma's/films/... te downloaded. Deze zijn door dit forum niet zo geliefd en daarover spreken de andere leden je aan.

andere leden geven dan aan dat torrents niet altijd illegaal zijn. waardoor deze "discussie" toch gaande kan gehouden worden. Deze site "Minatica" wil niet opdraaien voor mogelijks niet zo wettig dingen. Daarom word er op gewezen dat dit mogelijk Niet over zo'n praktijken gaat.

Dat gezegd zijnde.

Have a nice day ^^

yanish1005
7 October 2009, 13:38
ja, ik heb nu weer transmission met ubuntu, en nu download ik aan 1,5mbps.

yanish1005
7 October 2009, 13:38
Wat dan nog wel? O.o zoeen stuff als 18+ ??? Als je dit denkt is het antwoord NEEN (:
als je denkt dat wij dat denken, blijkt het antwoord JA :)

yanish1005
7 October 2009, 13:41
Voor torrent gebruik ik (en sla me niet dood) Limewire Pro
Ik download torrent tegen 350Kb/s dus ik ben er zeer tevreden mee!
Al men vrienden zeggen natuurlijk dat het noob is dat ik limewire gebruik, maar ik heb toch lekker snel mijn spelletjes, muziek, films, ...
vraag me zelfs af of je revoor betaald hebt.

peenif
7 October 2009, 14:09
We gaan er niet verder over leuteren - deze gaat dicht.