Volledige versie bekijken : image branden



stier
26 September 2009, 13:07
hoi
het lukt mij niet om een image te branden kan wel de image branden die sta op de dvd dan maar kan de film niet bekijken wat doe ik mis, heb nero 8 en imgburn geprobeerd, de image sta op de dvd maar kan niets bekijken

Michiel_
26 September 2009, 13:30
in nero: open Nero Burning ROM, sluit de eventuele wizard af, ga naar "Recoreder" -> "Burn Image".

ps: ben je wel zeker dat in de ISO de juiste dvd bestanden staan?

stier
28 September 2009, 09:14
blijf het zelfde de image sta op de dvd maar kan hem niet bekijken is wel een image om met nero te branden als je op de image klikt start nero op

Mike
28 September 2009, 12:14
Kun je de DVD op zowel de PC als op de TV (via DVD-speler) niet afspelen?

Krijg je iets te zien überhaupt wanneer je de gebrande DVD in de DVD-speler doet?

stier
28 September 2009, 12:44
de dvd speler zeg kan hem niet lezen op pc ook niet

PeterN
28 September 2009, 13:01
Dan eerst op je pc proberen aan het werk te krijgen;)
- Welke extentie hebben de oginele bestanden en hoeveel bestanden zijn het?
- Je hebt al geprobeerd te branden. Als je die dvd bekijkt met verkenner, wat staat er dan op als bestanden?

stier
28 September 2009, 17:25
als ik de dvd open met verkenner zit een map in audio en een map video plus de cover van de dvd

Fakke_Berto
28 September 2009, 19:33
Wat zit er in die map video? Er zouden normaal een aantal bestanden in moeten zitten, oa:
IFO
BUP
VOB

stier
29 September 2009, 13:54
er zitten bestanden in alles is voor mij normaal ga er mee stoppen heb de vorige keer ook een image willen brande van office en lukte ook niet heb al genoeg dvd verkwist
alvast bedankt

Fakke_Berto
29 September 2009, 18:30
Het is handig als je een paar DVD-RW's in huis hebt.

compuchrisje
29 September 2009, 22:35
Kan zijn dat het niet aan de programmatuur of de DVD's ligt, wél aan het feit dat je ze niet 'finaliseert'. In Nero is die optie in elk geval te vinden. Om op tv af te spelen moeten idd die bestandsmappen staan die Fakke Berto opsomt.

Peter.B
30 September 2009, 06:53
ga er mee stoppen
is de gemakkelijkste weg,maar daar leer je ook niet mee.
doe wat Fakke_Berto zegt en je kan proberen tot het lukt ;)
kan je een een printscreen plaatsen met het bestand die je branden.