Volledige versie bekijken : Office 2007



DriesCORE
5 October 2009, 12:52
Ik heb een cd van Microsoft Office Enterprise 2007 gekocht
Na het te installeren kom ik tot de conclusie dat deze Engels is. Ik heb al naar enkele "Word options" gekeken, maar ik kan de taal maar niet tot het Nederlands krijgen. Kan iemand alsjeblieft kunnen helpen, want het is redelijk vervelend. Ik moet oefeningen doen voor school, maar dat is redelijk vervelend als ze het in het Nederlands uitleggen maar je Office is in het Engels! :damn:
Alvast bedankt! :good:
Dries

nick-db
5 October 2009, 13:46
Je kan dit enkel veranderen door office 2007 te verwijderen en te herinstalleren. Let wel op dat je bij het begin van de installatie Nederlands aanduidt!

DriesCORE
5 October 2009, 13:47
Je kan dit enkel veranderen door office 2007 te verwijderen en te herinstalleren. Let wel op dat je bij het begin van de installatie Nederlands aanduidt!

Ok! Zal ik eens proberen (:

DriesCORE
5 October 2009, 14:19
Ok! Zal ik eens proberen (:

Er is geen Nederlands beschikbaar? O.o

nick-db
5 October 2009, 14:46
Er is geen Nederlands beschikbaar? O.o

Dan zit je wel met een probleempje, ik vermoed dat er geen taalpakketten bestaan voor office die heel het programma vertalen. Ik zou proberen de cd-rom te gaan wisselen voor een Nederlandse versie

peenif
5 October 2009, 16:10
Ik zou proberen de cd-rom te gaan wisselen voor een Nederlandse versie

Mijn intuïtie vertelt mij dat dit niet zal gaan vrees ik - een student die een Enterprise versie koopt die dan ook nog eens Engelstalig is??? ;)

DriesCORE
5 October 2009, 16:11
Mijn intuïtie vertelt mij dat dit niet zal gaan vrees ik - een student die een Enterprise versie koopt die dan ook nog eens Engelstalig is??? ;)

Kheb et van mijn vriend gekocht ;) voor een klein prijsje :p

sykke
5 October 2009, 16:26
je kan wel een taalpaket kopen :http://office.microsoft.com/nl-nl/suites/HA102923171043.aspx

peenif
5 October 2009, 16:32
Uit deze discussie DriesCORE http://www.minatica.be/showthread.php?p=487597#post487597 (moderators lezen ook de posts en hebben een goed geheugen :p) de volgende quote van 3 oktober :

Ik ben wel niet in staat om bv.: Setup.exe van Windows Office Enterprise te verwijderen. Er staat ook niet dat: "Iedereen veranderingen aan de programma's kan toepassen" hoe doen ze dat dan? O.o Ik wil exact hetzelfde doen als dat zij doen!

Ik vermoed, terecht denk ik, dat je met een illegale versie bezig bent.

DriesCORE
5 October 2009, 16:34
Uit deze discussie DriesCORE http://www.minatica.be/showthread.php?p=487597#post487597 (moderators lezen ook de posts en hebben een goed geheugen :p) de volgende quote van 3 oktober :

Ik ben wel niet in staat om bv.: Setup.exe van Windows Office Enterprise te verwijderen. Er staat ook niet dat: "Iedereen veranderingen aan de programma's kan toepassen" hoe doen ze dat dan? O.o Ik wil exact hetzelfde doen als dat zij doen!

Ik vermoed, terecht denk ik, dat je met een illegale versie bezig bent.

Kan zijn, maar ik heb geen zin om honderden euro's uit te geven aan een zoiets, dat ik zomaar voor klein geld bij een vriend kan kopen ;)
Ik weet natuurlijk wel dat dit illegaal is, en tegen de regels van het forum, maar wat zou jij doen?

g_man
5 October 2009, 16:59
Ik weet natuurlijk wel dat dit illegaal is, en tegen de regels van het forum, maar wat zou jij doen?Alleszinds niet liegen dat ik er zwart van zie. En deze gaat dan ook dicht.