Volledige versie bekijken : Vista Sluimerstand problemen



DriesCORE
5 October 2009, 13:02
Hallo beste lezer,
Hier heb ik al enkele weken last mee...
Ik kan mijn computer niet in sluimerstand zetten. Dit volgende gebeurt er;


Ik druk op de sluimerstand toets
Het scherm word zwart
enkele seconden later springt de pc weer op

Ik heb een Alienware Invader performance gedownload (AlienGUIse) en was aan het denken. Misschien ligt het hier aan?
Als iemand dezelfde symptomen heeft met zijn Windows Vista Home Basic en het heeft kunnen oplossen, laat het me alsjeblieft weten! Verdere ideeën zijn altijd welkom!
Bedankt,
Dries.

Mike
6 October 2009, 19:17
Als je je afvraagt of het ligt aan Alienware Invader zou je deze eens kunnen deïnstalleren.
Ook raad ik je aan CCleaner eens over je PC te laten gaan, aangezien deze de oude sluimerbestanden opruimt, misschien dat dat uitkomst biedt.

Snakey
6 October 2009, 19:23
Ben je zeker dat je voor sluimerstand kiest en niet voor slaapstand?
Kijk ook eens bij apparaatbeheer bij zaken zoals uw muis/toetsenbord of netwerkkaart als daar bij energiebeheer er niet staat dat deze apparaten de computer uit slaapstand mag halen.

Mike
6 October 2009, 19:30
Ben je zeker dat je voor sluimerstand kiest en niet voor slaapstand?
Kijk ook eens bij apparaatbeheer bij zaken zoals uw muis/toetsenbord of netwerkkaart als daar bij energiebeheer er niet staat dat deze apparaten de computer uit slaapstand mag halen.

De muis en het toetsenbord kunnen de computer dan toch alleen maar uit de Slaapstand halen.
Tijdens de Sluimerstand is er helemaal geen stroom vereist voor de computer, dus dan kan die niet 'gewekt' worden door muis of toetsenbord.

Het is inderdaad wel de vraag of de Sluimerstand wel gekozen wordt (en of die überhaupt aanstaat).

g_man
6 October 2009, 19:51
Staat in je BIOS de energiestand op S3?