Volledige versie bekijken : Laptop Of Pc



Ronnie
8 October 2009, 11:14
ik weet niet als ik dit in het goede topic plaats, als het niet zo verplaats hem dan maar:D



hallo,

ik zit in een dubio: koop ik een laptop, een nieuwe pc of helemaal niks:P
ik heb nu een zeer oude pc (een windows 2000 waar ik wel een paar extra geheugenkaart in heb gezet en nu draait XP erop ) hij doet het verder nog prima, maar je wilt toch wel eens een keer wat nieuws na wat aantal jaren. ik ben nog 18 dus je wilt wel een keer wat nieuwere games spelen en niet altijd die van 2 jaar terug en ik wil een pc of laptop die weer een aantal jaartjes vooruit kan.
ik studeer in groningen daarom leek het mij handig om voor een laptop te kiezen nadeel is wel dat dit wat duurder is dan een pc...
mijn budget is +- 800 eurie.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om te beslissen wat ik moet doen:P
en als het even kan met voorbeelden welke laptops en pc's er zijn.

Bij Voorbaat Dank;)

alfons
8 October 2009, 15:34
Er zijn al goed kopere en als als je kan betalen waarom niet.maar hou je pc.

welsey1983
8 October 2009, 17:03
ik ga voor een vaste pc,goedkoper om uit te breiden en makkelijker.

carl
8 October 2009, 20:06
Je moet zeker rekening houden met wat je budget toelaat, je kan eventueel een game pc en een budget laptop/netbook kopen, of een high end laptop (eigenlijk af te raden). Vervolgens moet je je afvragen wat je erop zal gaan doen. Ga je enkel office gebruiken met af en toe een game (en welke games zijn dat dan zoal ?) of ook zwaardere programmas als photoshop, editing suites, tekenprogrammas, ... ? (evt je richting vermelden kan een goede indicator zijn)

Ronnie
8 October 2009, 20:16
nee ik doe geen grafische opleiding en daarom valt mij voor eigenlijk de mac al af
ik doe geen grafisch zware games als ik enkel games zoals FIFA en Football manager kan doen ben ik al blij
ik ben er nu eigenlijk al wel over uit dat het een laptop wordt maar nu nog even kijken welke..