Volledige versie bekijken : Veranderen e-mail



klaaske
9 October 2009, 09:58
Kan ik mijn e-mailadres bij Telenet veranderen ? Krijg ongewenste mail binnen die de spamfilter van Norton niet tegenhoud en dit dagelijks met tientallen, vb x@z.y enz. en ik heb niet eens een yahooaccount. Als ik dan "unsuscribe" wil gebruiken loet ik Outlook 2003 herinstellen (al heb ik een legale Office 2007 geinstalleerd). Raak ik hier dan nooit meer vanaf : daarom nieuw e-mailadres.

Heb gisteren de nieuwe Norton 2010 geinstalleerd.

PeterN
9 October 2009, 12:42
Ja, via 'mijn telenet' inloggen en bij email kan je uw emailadres veranderen of er bijmaken.
Als een emailadres reeds door iemand anders is gebruikt dan krijg je een melding.

klaaske
9 October 2009, 15:38
Van harte bedankt voor de hulp : ga onmiddellijk aan de slag om mijn adressen te contacteren.

klaaske
9 October 2009, 16:10
Van harte bedankt voor de hulp : ga onmiddellijk aan de slag om mijn adressen te contacteren.

Dan kent dat spamgedoe mijn adres niet meer en ben ik van alle rotzooi af.

klaaske
10 October 2009, 11:07
OK bedankt voor de hulp PeterN, geen spam meer !

Mike
11 October 2009, 17:13
Nog een tip voor klaaske (en alle anderen die hier wel eens mee te kampen hebben):

Ik kan me voorstellen dat mensen gehecht zijn aan hun e-mailadres van hun internetprovider, en dat ze er ook tevreden mee zijn.
Echter raad ik hen dan toch aan een Gmail account te nemen. Daar is de (ingebouwde) spamfilter erg goed van (bij mij komt er nooit iets door) én het is mogelijk om Gmail via Outlook of WLM binnen te halen.
Gmail account aanmaken (http://mail.google.com/mail/signup).

Danny
17 October 2009, 18:22
je kan ook je spamfilter bij telenet eens opzetten

zariash
17 October 2009, 18:29
je ben aan die spam geraakt door een bepaald surfgedrag veranderen van email zal toch maar tijdelijk een oplossing zijn .
grtjs

filip
18 October 2009, 19:37
Zou kunnen zarash, maar ik heb ook toch mijn twijfels bij sommige sites waar je moet registreren en inloggen om bepaalde freeware te kunnen downloaden, ja bent er zogezegd beschermd om hen je gegevens toe te vertrouwen, hoeveel adressen zouden deze niet binnenhalen, en geld is al altijd een zwak punt geweest voor de mensheid. Het beste voor iedereen is ook een bestand of boekje aan te leggen met alle paswoorden je gebruikt best overal een ander en best ook een hotmail die je enkel gebruikt voor deze aangelegenheden.
Dan heb je ook nog die doorstuurmails die al jaren de ronde doen en waarschijnlijk tot in de eeuwigheid zullen doorgestuurd worden met alle vorige adressen ingesloten best verwijder je de vorige adressen alvorens door te sturen als iedereen dit doet zal er al heel wat minder spam zijn.

zariash
18 October 2009, 20:45
Zou kunnen zarash, maar ik heb ook toch mijn twijfels bij sommige sites waar je moet registreren en inloggen om bepaalde freeware te kunnen downloaden, ja bent er zogezegd beschermd om hen je gegevens toe te vertrouwen, hoeveel adressen zouden deze niet binnenhalen, en geld is al altijd een zwak punt geweest voor de mensheid. Het beste voor iedereen is ook een bestand of boekje aan te leggen met alle paswoorden je gebruikt best overal een ander en best ook een hotmail die je enkel gebruikt voor deze aangelegenheden.
Dan heb je ook nog die doorstuurmails die al jaren de ronde doen en waarschijnlijk tot in de eeuwigheid zullen doorgestuurd worden met alle vorige adressen ingesloten best verwijder je de vorige adressen alvorens door te sturen als iedereen dit doet zal er al heel wat minder spam zijn.
ik denk dat wij hetzelfde gedacht hebben alleen leg jij het iets beter uit.
grtjs

Fakke_Berto
19 October 2009, 17:31
Een paar aliassen bij je provider is erg praktisch. Vraagt men ergens een emailadres en je vertrouwt het niet helemaal, geef dan één van je aliassen. Als je daardoor spam krijgt verwijder je gewoon die alias bij je provider en klaar is kees.