Volledige versie bekijken : Laptop start niet meer op



reddevel
13 October 2009, 23:49
ik heb een laptop gekregen van het merk Medion type MD 96290 met als besturingssysteem Vista Home Premium na enkele malen vast lopen is het nu volledig gedaan met de laptop. Ik heb al geprobeerd op te starten met de recovery dvd en een oreginele dvd van Vista Home Premium 32 bit maar niets doet hem opstarten, hij laad de files laat ie onderaan in het scherm zien dan krijg ik het opstart scherm met het groene gestreepte blokje dat van links naar rechts loopt en dan is het afgelopen en krijg ik een zwart scherm. Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is want het is maar gekregen maar zou deze toch graag werkende krijgen.

yanish1005
14 October 2009, 07:34
heb je al geprobeerd in veilige modus?

reddevel
14 October 2009, 09:12
ik ben wel nieuw in de laptop gedoe maar als dit hier ook gebeurd door op F8 te drukken dan lukt het niet. Als ik opstart vanaf een recovery-, installatie- of een eigen hersteldvd dan krijg ik het zwarte opstart scherm met het groene blokje dat van links naar rechts gaat en dan is het afgelopen en als ik een normale opstart wil doen dan krijg ik een zwart scherm met boven links in de hoek een knipperend streepje en na een tijdje de melding; "Error loading operating system".

Dopey
14 October 2009, 11:52
Misschien eens een geheugentest uitvoeren? Blijkbaar loopt er iets fout op het moment dat de opstartbestanden in het geheugen geladen worden.

reddevel
14 October 2009, 13:33
Misschien eens een geheugentest uitvoeren? Blijkbaar loopt er iets fout op het moment dat de opstartbestanden in het geheugen geladen worden.

hoe moet ik een geheugentest uitvoeren als ik de laptop niet krijg opgestart of een commando kan ingeven, ik heb wel in de bios gezien dat ie 2048 MB erkent.

reddevel
14 October 2009, 14:38